Jeśli jesteś świadomy, iż zaawansowana wiedza o Kliencie i efektywne zarządzanie nią ma kluczowe znaczenie w procesie sprzedaży i pomoże Tobie osiągnąć sukces i zwiększyć zysk, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Warsztat oparty jest o model FRIS®, który służy do zrozumienia oraz prostego i trafnego opisu kluczowych różnic w sposobach myślenia i działania.
Program szkolenia
1. FRIS – czym jest i jak wykorzystać go w pracy Handlowca
- FRIS – Fakty-Relacje-Idee-Struktury
- Style myślenia – kto jest kim?
- Kim jestem i jak przetwarzam informacje – jak postrzegają to inni?
2. Efektywna komunikacja z osobami o innym stylu myślenia
- Moje atuty i mocne strony? Jak mówić, aby inni słuchali.
- „Długie ogony” w moim stylu myślenia – na co uważać?
- Charakterystyka Klientów o różnych stylach myślenia pod kątem procesu zakupowego – na co zwrócić szczególną uwagę?
3. FRIS w procesie sprzedaży
- Sposoby wykorzystania metodyki FRIS w rozmowach z Klientami.
- FRIS na spotkaniu i w rozmowie telefonicznej.
- Jak rozpoznać styl myślenia i działania Klienta?
4. Sprzedawaj z FRIS – przekuwamy wiedzę w praktykę
- W jaki sposób przekuć wiedzę w praktyczne efekty?
- Jaki styl preferuje Twój Klient? Umiejętność dostrajania się do różnych typów Klienta.
- Jak efektywniej sprzedawać? Techniki przełożenia FRIS-a na rezultat sprzedażowy.
- Prezentacja rozwiązań pod kątem FRIS – co jest istotne dla poszczególnych stylów myślenia?
- Kiedy Klient jest gotowy na zakup? Domykanie transakcji sprzedażowych w oparciu o FRIS.
5. X Przykazań, czyli Dekalog Komunikacji z Klientem
- Stworzenie dekalogu, który będzie zbiorem dobrych praktyk w rozmowie z Klientami.
- Wypracowanie „Instrukcji komunikacji” w celu odniesienia oczekiwanych efektów sprzedażowych.
Cele szkolenia
Uczestnik:
- Pozna narzędzie FRIS, które udoskonali jego warsztat i umiejętności sprzedażowe
- Będzie potrafił zastosować model FRIS w kontaktach z klientami
- Udoskonali umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnej rozmowy sprzedażowej
- Wypracuje różnorodne pomysły na pozyskanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z aktualnymi
Korzyści
- Zmienisz swoje myślenie o Klientach
- Dowiedziesz się, dlaczego niektóre zadania jedni wykonują lepiej od innych
- Zwiększysz świadomość komunikacji
- Lepiej zrozumiesz siebie i swoich Klientów