Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy.

Przekazujemy wiedzę, która pozwoli Ci zbudować przewagę konkurencyjną, dzięki wykorzystaniu nowych technologii. Zapisz się na szkolenie i dowiedz się jak:

  • wykreować swoją markę w internecie
  • docierać do szerokiego grona Klientów przez całą dobę
  • stworzyć strategię marketingową, która wyniesie Twoją sprzedaż na wyższy poziom

U dołu strony znajdziesz CASE dotyczący jednego z naszych Klientów.

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Chcesz dowiedzieć się jak wykorzystywać media społecznościowe do zwiększenia ilości zapytań ofertowych?

Chcesz dowiedzieć się jak wykorzystywać media społecznościowe do zwiększenia ilości zapytań ofertowych? Szukasz metody, która pozwoli Ci sprzedawać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu? Pokażemy Ci jak wykorzystać social selling do zwiększenia zysków w Twojej firmie.

Pokrewne produkty

  • Techniki nowoczesnej sprzedaży
  • Facebook live w marketingu i sprzedaży
  • Warsztat strategiczny dla firmy oraz strategia marki
  • Obsługa Klienta w social media

LinkedIn i Slideshare od A do Z

Znasz narzędzie jakim jest LinkedIn czy Slideshare?

Znasz narzędzie jakim jest LinkedIn czy Slideshare? Poznaj jak wykorzystać je do pozyskiwania nowych Klientów, generowania leadów sprzedażowych, budowania własnej marki osobistej i poszukiwania nowych pracowników. Pokażemy Ci jaki drzemie w nich potencjał i nauczymy Cię go wykorzystać biznesowych celów.

Pokrewne produkty

  • Marka osobista, czyli jak z dostawcy stać się odbiorcą
  • Nowy PR w praktyce. Warsztat medialny.
  • Trendy w digital marketingu
  • Zawodowy copywriter

Facebook live w marketingu i sprzedaży

Chcesz wzbudzić wśród swoich Klientów wyjątkowo duże zaufanie i zainteresowanie?

Chcesz wzbudzić wśród swoich Klientów wyjątkowo duże zaufanie i zainteresowanie? Forma komunikacji „tu i teraz” jest do tego najlepszym sposobem. Pozwala dodatkowo wejść w pewnego rodzaju relację, w które odbiorca czuje, że firma nie ma przed nim nic do ukrycia, odkrywa wszystkie karty. Niestety znajomość samego narzędzia nie wystarczy, aby się nim skutecznie posługiwać. Chętnie przekażemy Ci swoje know-how efektywnego live streamingu, skontaktuj się już teraz, porozmawiajmy na żywo.

Pokrewne produkty

  • Sprzedaż w mediach społecznościowych
  • Techniki nowoczesnej sprzedaży
  • Warsztat strategiczny dla firmy oraz strategia marki
  • Obsługa Klienta w social media

Techniki nowoczesnej sprzedaży

Zależy Ci na poznaniu trendów, które królują w sprzedaży?

Zależy Ci na poznaniu trendów, które królują w sprzedaży? Chcesz wiedzieć jak skutecznie sprzedawać i obsługiwać Klientów? Zdobądź praktyczną wiedzę, która pozwoli Ci generować duże przychody, bez gigantycznych nakładów pracy i pieniędzy.

Pokrewne produkty

  • Sprzedaż w mediach społecznościowych
  • Facebook live w marketingu i sprzedaży
  • Warsztat strategiczny dla firmy oraz strategia marki
  • Obsługa Klienta w social media

Warsztat strategiczny dla firmy oraz strategia marki

Chcesz zbudować efektywną strategię komunikacji i sprzedaży w firmie?

Chcesz zbudować efektywną strategię komunikacji i sprzedaży w firmie? Zależy Ci na zwiększeniu zasięgów, żeby docierać do jeszcze większej ilości nowych Klientów? Wypracujemy z Tobą strategię marketingową, klucz, dzięki któremu dotrzesz ze swoim produktem gdziekolwiek tylko zechcesz.

Pokrewne produkty

  • Sprzedaż w mediach społecznościowych
  • Techniki nowoczesnej sprzedaży
  • Facebook live w marketingu i sprzedaży
  • Obsługa Klienta w social media

Marka osobista, czyli jak z dostawcy stać się doradcą

Dziś zbudowanie silnej marki osobistej w internecie jest niezbędne do bycia skutecznym w biznesie.

Dziś zbudowanie silnej marki osobistej w internecie jest niezbędne do bycia skutecznym w biznesie. Nauczymy Cię jak ją stworzyć i o nią zadbać, pokażemy Ci jak zwiększenie widoczności w sieci wesprze Twoją działalność.

Pokrewne produkty

  • Sprzedaż w mediach społecznościowych
  • Linkedin i slideshare od a do z
  • Zawodowy copywriter
  • Nowy PR w praktyce. Warsztat medialny

Nowy PR w praktyce. Warsztat medialny

Chciałbyś mieć PR-owca, który zbudowałby Ci wizerunek, o którym marzysz?

Chciałbyś mieć PR-owca, który zbudowałby Ci wizerunek, o którym marzysz? Nie potrzebujesz go, pokażemy Ci na czym dziś polega dbanie o wizerunek. Chcesz wiedzieć kim są liderzy opinii, jak nawiązywać kontakty z dziennikarzami i robić show występami publicznymi? To szkolenie jest dla Ciebie!

Pokrewne produkty

  • Lindedin i slideshare od a do z
  • Sprzedaż w mediach społecznościowych
  • Marka osobista, czyli jak z dostawcy stać się doradcą
  • Obsługa Klienta w social media

Trendy w digital marketingu

Co wykorzystać w swoich działaniach internetowych, żeby przykuć uwagę Klienta?

Co wykorzystać w swoich działaniach internetowych, żeby przykuć uwagę Klienta? Jakie trendy dziś królują? A jeśli je znamy to w jaki sposób możemy je wykorzystać? Odpowiemy Ci chętnie na te wszystkie pytania, zapraszamy do kontaktu!

Pokrewne produkty

  • Zawodowy copywriter
  • Facebook live w marketingu i sprzedaży
  • Warsztat strategiczny dla firmy i strategia marki
  • Nowy PR w praktyce. Warsztat medialny

Obsługa Klienta w social media

XXI wiek – rewolucja w komunikacji.

XXI wiek – rewolucja w komunikacji. Media społecznościowe spowodowały, że tysiące Klientów może jednocześnie próbować się z Tobą kontaktować lub wygłaszać opinie na temat Twojej firmy przed milionowym audytorium. Na tym szkoleniu dowiesz się jak obsługiwać swoich Klientów w social media, jak zdobywać referencje, ale również rozpatrywać ich skargi, walcząc z hejtem i próbując zapobiec wizerunkowemu kryzysowi.

Pokrewne produkty

  • Sprzedaż w social media
  • Zawodowy copywriter
  • Nowy PR w praktyce
  • Warsztat strategiczny dla firmy oraz strategia marki

Zawodowy copywriter

Potrafisz opowiedzieć historię, która sprzeda Twój produkt, a czytelnik nie będzie w stanie oderwać od niej wzroku?

Potrafisz opowiedzieć historię, która sprzeda Twój produkt, a czytelnik nie będzie w stanie oderwać od niej wzroku? Jeśli nie, a chcesz poznać zasady władania słowem, które zwiększą Twoje zyski to wybierz to szkolenie. Twórz nieszablonowe materiały promocyjne, które pokochają Twoi Klienci.

CASE

CASE 1 - zobacz

1. Geneza (czyli skąd wziął się pomysł na projekt u Klienta, jego marzenia)

Internet miał swoje początki już w 1969 roku. Równolegle z rozprzestrzenianiem się dostępu do sieci coraz więcej firm zaczynało rozumieć, że w sieci również można pozyskiwać Klientów.
Dziś widoczność przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych (tj. LinkedIn, Facebook, Snapchat, Twitter czy Instagram) jest koniecznością.

Od czego zacząć promowanie się w Internecie? Co zrobić, żeby pozyskiwać Klientów w mediach społecznościowych? Dlaczego LinkedIn to jedno
z najlepszych narzędzi do pozyskiwania leadów? A może chcesz wiedzieć jakimi prawami rządzi się obsługa Klienta w social mediach?

Na te pytani szukał odpowiedzi jeden z naszych Klientów – duży hotel położony
w okolicach Warszawy. Konkretnie Pani Barbara, świeżo upieczona managerka działu marketingu.

Nasz specjalista z zakresu mediów społecznościowych spotkał się z Panią Basią, żeby wspólnie stworzyć projekt rozwojowy. Managerka powiedziała o spadającej liczbie nowych Klientów i trudności w utrzymaniu aktualnych.
Dodatkowo Trener przeanalizował aktywność kurortu w Internecie. Wynik? Praktycznie zerowa widoczność firmy w social mediach. Na domiar złego, wśród 6 pisemnych opinii aż 4 były negatywne i pozostawione bez odpowiedzi.

2. Przebieg (realizacja, moduły)

Budowę małego, skromnego domku i wielkiej wilii trzeba zacząć od tego samego – fundamentów. Takiego samego podejścia uczymy zdradzając tajniki budowania wizerunku firmy i pozyskiwania Klientów w Internecie.

Nasz specjalista przygotował projekt “szyty na miarę”, biorąc pod uwagę m.in. specyfikę organizacji, oczekiwane cele i efekty oraz etap rozwoju pracowników
i ich doświadczenie w mediach społecznościowych.

Przeprowadziliśmy 6 dni szkoleniowych.

1. Etap 1 – Fundamenty

Warsztat strategiczny dla firmy i strategia marki – 2 dni

Przepracowane zagadnienia:

  • efektywna strategia komunikacji i sprzedaży w social mediach
  • regularne zwiększanie zasięgu w mediach społecznościowych
  • kim jest grupa docelowa i jak do niej dotrzeć w Internecie

2. Etap 2 – Podstawowa wiedza z zakresu działań w Internecie. Nauka praw rządzących w social media

Sprzedaż w mediach społecznościowych – 1 dzień

Przepracowane zagadnienia:

  • jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększania ilości zapytań ofertowych
  • metody, które pozwalają sprzedawać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
  • social selling jako źródło zwiększania zysków w firmie
Przepracowane zagadnienia:

  • jak przekuć ewolucję w komunikacji na swoją korzyść
  • obsługa Klienta w social mediach
  • jak uzyskiwać referencje w Internecie
  • jak odpowiadać na negatywne opinie i zapobiegać kryzysom wizerunku marki

Obsługa Klienta w social media – 1 dzień

3. Etap 3 – Szczegółowe przepracowanie konkretnych serwisów społecznościowych

LinkedIn od A do Z – 1 dzień

Przepracowane zagadnienia:

  • jak wykorzystywać LinkedIn do generowania leadów
  • pozyskiwanie nowych kontaktów – jak to skutecznie robić
  • budowanie marki osobistej i poszukiwanie nowych pracowników w Internecie

Facebook Live w marketingu i sprzedaży – 1 dzień

Przepracowane zagadnienia:

  • dlaczego komunikacja “tu i teraz” jest najskuteczniejsza w social mediach
  • budowanie zaufania i zainteresowania w Internecie
  • sama znajomość narzędzia nie wystarczy, czyli czym jest efektywny live streaming
3. Trudności/zmienne

  • Opory pracowników przed udostępnianiem treści w Internecie
  • Brak wiedzy na temat portali społecznościowych
  • Trudności z regularnością w aktywności w mediach społecznościowych
  • Zbyt długi czas inwestowany przez pracowników na tworzenie “idealnych postów” na Facebooka i LinkedIn

4. Zastosowane mierniki (w okresie 3 miesięcy od zakończenia projektu)

1. Procentowy wzrost obserwujących na Facebook’u
2. Procentowy wzrost siatki kontaktów / potencjalnych Klientów (LinkedIn)
3. Procentowy wzrost wartości sprzedaży w mediach społecznościowych

5. Rezultat

Ad. 1 Wzrost ilości osób obserwujących o 616%
Ad. 2 Wzrost liczby kontaktów na LinkedIn o 1060%
Ad. 3 Wzrost sprzedaży pozyskiwanej przez Internet o 27%

Czy szkolenie z marketingu internetowego i social mediów mogą przynosić efekty?

Głównym czynnikiem, który przekłada się na efekty działań w social mediach i szerzej spoglądając na cały marketing internetowy uzależnione są od tego jak dobrze zaplanujemy działania i systematycznie będziemy je realizować. Oczywiście samo szkolenie dla pracowników z zakresy pozyskiwania klientów przez social media nie da za wiele. Podczas szkoleń zdobędziesz narzędzia oraz możesz wypracować strategie. To co zadzieje się dalej, będzie przekładało się na konkretne efekty. Dlatego też, często po szkoleniach wspieramy naszych klientów, aby planując kampanie internetowe na LinkedIn, Facebooku, Instagramie i innych mediach społecznościowych, tak aby konwersja ze sprzedaży cały czas rosła.

Chcesz dowiedzieć się jak, możemy zrealizować podobny projekt u Ciebie?

 

Szkolenie – marketing internetowy

Niemal wszyscy są dziś online – 'w Internecie’ – co najczęściej robisz jako pierwsze, szukając odpowiedzi na jakieś pytanie? Wpisujesz je w Google? Pytasz znajomych na messengerze? 🙂 W taki oto sposób Twój Klient może znaleźć Ciebie – o ile dobrze się do tego przygotujesz.

Proces zakupowy Klienta zmienił się na przestrzeni lat – marketing internetowy i social selling to dla wielu firm szansa na większą sprzedaż. Pozyskiwanie leadów, także przez social media, sklep internetowy, strona internetowa, reklama, pozycjonowanie, SEO, Google Ads, content marketing, e mail marketing – od czego zacząć? Jakie narzędzia marketingu internetowego wybrać? Często spotykamy się z tym, że Klienci są przytłoczeni ilością pracy, wiedzy, narzędzi i czynników wpływających na e-marketing i jego skuteczność. Próbując na własną rękę testować pewne rozwiązania, jedni metodą prób i błędów dochodzą do rozwiązań, które przynoszą im efekty, drudzy – potrzebują wsparcia.

Od czego zaczynamy? Strategia. Szczególnie jeśli mówimy o małych firmach lub markach, które dopiero wchodzą na rynek, wprowadzają nowy produkt lub usługę, lub które mówiąc wprost – działają bardziej intuicyjnie, niż prowadzą przemyślane i zaplanowane działania. Tworzymy, bądź optymalizujemy strategie komunikacji i sprzedaży, aby zwiększyć zasięgi i dotrzeć do nowych klientów. Opracowujemy cykl sprzedażowy, klucz marki, dobieramy odpowiednie kanały komunikacji i komunikaty, jakie chcemy kreować w naszych działaniach marketingowych. Dopiero na podstawie strategii planujemy kolejne działania. To też czas na decyzję – jakie działania jestem w stanie zrobić sam, a w czym będę potrzebować eksperta/ekspertów w działaniach online?

Marketing internetowy

Współpracując z naszymi Klientami mamy dla nich profesjonalne i skuteczne rozwiązania w wielu aspektach marketingu internetowego:

  • tworzenie strategii obecności w sieci i planowanie działań – warsztaty strategiczne;
  • szkolenia, warsztaty, kursy – praktyczne zajęcia prowadzone przez ekspertów, z zakresu marketingu internetowego, mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), digital marketingu, komunikacji i obsługi Klienta w Internecie, copywritingu, UX, pozycjonowania, etc-w formule szkolenia online lub stacjonarnego;
  • wsparcie profesjonalnej agencji marketingowej – nasz partner biznesowy, MTA Group, może wesprzeć Was w SEO, pozycjonowaniu, analityce, realizacji płatnych kampanii marketingowych czy optymalizacji strony internetowej.

Social media marketing

Zmieniła się też komunikacja z Klientem – ważna jest umiejętność wykorzystania nowoczesnych kanałów, jak media społecznościowe. Masz firmową stronę na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Twitterze, może konto na YouTube? Co i jak często publikujesz? Są to przemyślane działania, czy raczej działasz intuicyjnie? Korzystasz z nich, żeby budować swój wizerunek, komunikować się z Klientami online, dostarczać im treści czy pozyskujesz w ten sposób klientów? A może kilka z tych działań? Wchodzisz w interakcję z Użytkownikiem, czy tylko wrzucasz w treści?

Na szkoleniu dowiesz się, jak pozyskiwać i obsługiwać klientów w mediach społecznościowych, jak wykorzystać social media do komunikacji z Klientem i budowania wizerunku firmy, jak zdobyć referencje i rozpatrywać skargi, odpowiadać na negatywne komentarze i zapobiegać wizerunkowym kryzysom, jak tworzyć content marketing, czyli jak skutecznie przyciągać treścią. To najczęściej zadawane pytania podczas szkoleń. Trener prowadzący podzieli się swoim praktycznym doświadczeniem w prowadzeniu działań marketingowych.

Szkolenia z marketingu internetowego

Spójne i przemyślane działania marketingowe w Internecie to nie tylko szansa na nowe źródło klientów, ale też miejsce kreowania wizerunku zarówno dla Klienta, jak i pracownika. Ma więc swoje zastosowanie także w public relations i employer branding. Szkolenia, które przygotowujemy dla naszych klientów, dopasowujemy do ich celów i potrzeb. Przed szkoleniem zbieramy informacje od firmy i indywidualne potrzeby Uczestników, wspólnie ustalamy co jest najważniejsze i co chcemy osiągnąć podczas szkoleń. Wspieramy zarówno przedsiębiorców, którzy zaczynają swoją przygodę w świecie marketingu internetowego, jak i organizacje, które chcą uporządkować swoje działania i rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje w wybranym zakresie.

Na rynku szkoleń znajdziesz wiele kursów, dostępne oferty warsztatów czy różne formy e-learningu. Wybór jest ogromny – każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie wśród tylu możliwości. Co nas wyróżnia? Organizacja dedykowanych warsztatów szkoleniowych dla Twojej firmy, często we współpracy z profesjonalną agencją marketingową. To nie tylko wiedza czy praktyczne ćwiczenia – na szkoleniu poszukamy rozwiązań, które w praktyce przełożą się na rozwój umiejętności i konkretne efekty dla Twojego biznesu. Prowadzący to osoby, które zajmują się tym na co dzień – skorzystaj z ich praktycznej wiedzy w zakresie marketingu i przygotuj firmę do działań w sieci!

Skontaktuj się z nami i rozwiń swoją działalność w Internecie – daj się zobaczyć! Jesteśmy do Twojej dyspozycji – możesz liczyć na nasze doradztwo i doświadczenie. Z pewnością razem znajdziemy rozwiązanie, które przygotuje Cię do prowadzenia wartościowych i skutecznych działań w sieci! 🙂

Do zobaczenia w Internecie i na szkoleniach! A skoro temat to media społecznościowe – zapraszamy na nasz Facebook 😉