Circinus Training Center jest firmą szkoleniową, która powstała w 2011 roku w wyniku pasji osób, które ją tworzą.

Pomagamy ludziom, dla których ważne jest, aby budować dobre i długofalowe relacje z Klientami. Udział w różnorodnych projektach pozwala nam stale rozwijać i doskonalić swoje kompetencje, a następnie dzielić się nimi z innymi. Aktywnie kierujemy także własnym procesem uczenia się poprzez zdobywanie kolejnych kwalifikacji.

Ważne jest dla nas, aby współpraca przekładała się na realny wynik dla Państwa firmy i była przy tym źródłem satysfakcjonujących doświadczeń dla Uczestników szkoleń.

Nasz zespół

Nasi Trenerzy

Adam Pluciński – Trener Biznesu, Ekspert Call i Contact Center, Praktyk HR

Jestem trenerem, bo… wierzę, że to co robię daje ludziom możliwość rozwoju, a co więcej przekłada się bezpośrednio na efekty osobiste i biznesowe.

Przed szkoleniem zawsze… ładuję akumulatory, aby dać z siebie maksimum energii i zaangażowania.

Gdybym nie był Trenerem to… i tak pracowałbym z ludźmi, ponieważ to oni są moim motorem napędowym.

Rzeczą, która mnie wyróżnia jest… / Poznacie mnie po… szelkach i/lub muszce 😊

 Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie…  że zawsze są sytuacje, których się nie spodziewasz i koniecznie musisz być na to gotowy!

Adam Pluciński od 12 lat realizuje szkolenia i projekty rozwojowo- doradcze. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon Sp. z o.o., jednej z największych firm Call i Contact Center w Polsce, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Od 2011 jest właścicielem firmy Circinus Training Center.  Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem. Ukończył Pedagogikę na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Gnieźnieńskiej Wyższej Szkole Humanistyczno- Menedżerskiej.

Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych.

  • Obszary specjalizacji: Obsługa Klienta, Obsługa reklamacji, Sprzedaż, Umiejętności Miękkie, Szkolenia Menedżerskie, Development i Assessment Center
  • Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci (Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa) w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą.
  • Sześciokrotnie zasiadał w Jury ogólnopolskiego Konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2016. Wybrany na Przewodniczącego Jury 2017-2018 roku, ww. konkursu przez Radę Programową.
  • Praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi „trudnego klienta” zdobywał jako Konsultant Telefoniczny w Telekomunikacji Polskiej
  • Współtworzył standardy obsługi klientów dla firmy NETIA S.A.
  • Prelegent I Spotkania Forum Call Center – „Zmotywuj, zaangażuj, wysłuchaj – Budowanie relacji i strategii personalnej”- zwycięskiej strategii
  • Ukończył kurs certyfikacyjny Praktyk NLP IA NLP

Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych, to ponad 9000 godzin na salach szkoleniowych.

Realizował projekty szkoleniowe oraz współtworzył procesy i procedury m.in. dla takich Klientów jak: Marcopol Producent Śrub, Netia S.A, Cyfrowy Polsat, Skoda, T-Mobile, UPC, NC+, Poczta Polska, PZU, Wyborowa SA, GDATA, Nestle Waters, PROMAG S.A, Lidl Polska, MELEX, Wydawnictwo FORUM, Pneuhage, ZETO SA w Poznaniu, YES Biżuteria, ZIKO Apteki, AXPOL Traiding, Mango Media, ING Bank, Alior Bank, Provident Polska, Grupa BARG, NAZWA.PL, PGNiG, Instal Filter, Techniq, Axium, JAGA Temp, Felgeo, Emet-Impex, Sariv, Genea Translat, ICOM Poland, Vemat, ALBUD, Izba Gospodarcza „Śląsk” i wielu innych, a także ponad 15 szkół oraz placówek administracji publicznej.

Rafał Michałowicz – Trener Biznesu, Project Manager

Specjalizacja: szkolenia, contact center, doradztwo IT, developing

  • Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć
  • Specjalizacja w szkoleniach – menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych oraz interpersonalnych
  • Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz zwiększenie wydajności w już istniejących

Paweł Muzyczyszyn – Trener Biznesu, Coach, Konsultant

Specjalizacja: szkolenia, HR, call i contact center

  • Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć
  • Specjalizacja w szkoleniach – menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych, branża Agro oraz produkcja
  • Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

Absolwent stosunków międzynarodowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Akademii Trenera Biznesu Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, Szkoły Zarządzania Sprzedażą Mc Heyes & Steward Group (Master of Sales Management)), certyfikowany coach ICF oraz certyfikowany konsultant narzędzia HR Facet5.

Praktyk związany przez wiele lat z pracą w działach obsługi i sprzedaży, gdzie zdobył doświadczenie w zarządzaniu, budowaniu sieci sprzedaży oraz budowaniu relacji z klientami strategicznymi. Jako trener z sukcesami dzieli się swoją wiedzą poprzez przygotowywanie i realizację projektów szkoleniowych, których efektywność sprawdza w oparciu o twarde mierniki zwrotu z inwestycji.

Współpracuje jako wykładowca i trener z uczelniami wyższymi, m.in. Wyższą Szkołą Bankową w Toruniu i Bydgoszczy, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika prowadząc zajęcia metodami warsztatowymi dla studentów studiów stacjonarnych i podyplomowych.

Specjalistyczne obszary w których prowadzi warsztaty to: profesjonalna obsługa klienta, szkolenia sprzedażowe, menedżerskie, budowanie efektywnych zespołów, szkolenia motywacyjne.

Praktyk zarządzania – przez kilka lat piastował stanowiska managerskie gdzie zarządzał grupami handlowców oraz oddziałami sprzedaży detalicznej.

Przeprowadził ponad 1350 dni szkoleniowych, to ponad 11000 godzin na salach szkoleniowych.

Przykładowe zrealizowane projekty:

  • Grupa Azoty – 200 dni szkoleniowych plus koordynacja projektów. Szkolenia kierownicy, mistrzowie, brygadziści.
  • Precyzja Service – 15 dni plus koordynacja. Mistrzowie i kierownicy plus service.
  • Orlen- menedżerowie wyższego szczebla. 10 dni.
  • Exide- menedżerowie. 6 dni.
  • PGNIG- menedżerowie- 12 dni
  • Frosta- menedżerowie- 2 dni.
  • Animex – 36 dni. Menedżerowie.
  • Xella – 5 dni szkoleniowych – menedżerowie
  • Harding – 6 dni szkoleniowych – menedżerów
  • Praefa – 10 dni szkoleniowych – menedżerowie.

Realizował projekty szkoleniowe oraz współtworzył procesy i procedury dla m.in.:

Hotel Rad, Orlen, Danone, Unilever Superfarm, Lewiatan, Bre Ban, HaGe Polska, Franke Polska, Media Markt, Motobudrex, PGNiG Jarosław, PGNiG Kalisz, Animex, Energizer Polska, DHL, Grupa Azoty Puławy, Frosta, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu i Bydgoszczy, Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach

Edyta Plucińska – Trener Biznesu, Ekspert HR

W pracy trenera najbardziej… się realizuję.

 

Przed szkoleniem zawsze… po stokroć sprawdzam czy mam niezbędne materiały.

 

Zanim zostałem Trenerem… nie wiedziałam, że to moje powołanie.

 

Gdybym nie był Trenerem to… nie poznałabym tylu ciekawych ludzi  i miejsc.

 

Rzeczą, która mnie wyróżnia jest… dążenie do perfekcji.

Edyta Plucińska zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowych od 8 lat. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC.

Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu „Negocjacji i mediacji” na Poznańskiej WSB, ukończyła także „Turystykę i rekreację” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza

W latach 2014-2016 odpowiadała za koordynowanie krajowych i zagranicznych procesów szkoleniowych w Samsung Electronics Poland Manufacturing dla ponad 4000 pracowników.

Od 2011 roku współpracuje z Circinus Training Center w zakresie prowadzenia szkoleń, budowania profesjonalnych standardów obsługi Klienta, przygotowywania skryptów rozmów i doradztwa HR.

W latach 2012-2014 roku pełniła funkcję Kierownika Działu Relacji Pracowniczych w firmie Holicon Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za tworzenie polityki personalnej.

Jednym z sukcesów współtworzonych i wdrożonych przez nią rozwiązań w tym zakresie była prelekcja dotycząca „Zwycięskiej strategii”, podczas I Spotkania Forum Call Center.

W latach 2010- 2012 pełniła funkcję Koordynatora ds. szkoleń w jednym z największych Call Center w Polsce, zarządzając grupą audytorów i trenerów wewnętrznych.

  • Specjalizuje się w zakresie podnoszenia kompetencji osobistych, interpersonalnych.
  • Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, obsługi reklamacji, managerskie, sprzedażowe, zarządzania czasem.
  • Biegła w tworzeniu i wdrażaniu Profesjonalnych Standardów Obsługi Klienta dla Działów Obsługi Klienta np. dla Biura Obsługi Klientów i Recepcji Marcopol Sp. z o.o. – Producent Śrub i Wydawnictwa Forum Media Polska Sp. z o.o.
  • Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych.

Realizowała i współuczestniczyła przy realizacji projektów dla takich Klientów jak: Samsung Electronics Poland Manufacturing, T-Mobile, Netia S.A, Cyfrowy Polsat, Nestle Waters, Provident, Tauron, Skoda, ING Bank, Marcopol Producent Śrub, Forum Media Polska, Inoutic/ Deneutic, Bank Gospodarstwa Krajowego, Auchan, LeksusGold, Voltex Electronics, Top-Artshop, Campoverde, Browin, Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe Ustroń S.A., Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o., ICOM Poland, LKL Paramix, Fabryka Materaców Hevea, Vemat, Izba Gospodarcza „Śląsk”, ZNTK PATEREK S.A. i wiele innych.

Joanna Borowicz – Trener Biznesu, Ekspert HR

Specjalizacja: szkolenia i doradztwo HR, call i contact center

  • Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć
  • Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz zwiększenie wydajności w już istniejących

Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów podyplomowych: Psychologii Zarządzania oraz Zarządzania Kadrami

Specjalizacja: szkolenia, contact center, doradztwo HR

  • Od początku kariery związana z zarządzaniem w obszarach obsługi klienta m.in. w Wydawnictwie Forum Sp. z o.o. , Holicon Sp. z o.o. Addconnect Sp. z o.o.
  • Współautorka innowacyjnego programu dotyczącego relacji z pracownikami wdrożonego w Holicon Sp. z o.o.
  • Odpowiedzialna za kreowanie polityki personalnej w zakresie;
    • zarządzania całością zagadnień dotyczących polityki personalnej w odniesieniu do: rekrutacji i selekcji, szkoleń i rozwoju, oceny pracowniczej oraz administracji personalnej;
    • kształtowania polityki płacowej i kadrowej (opracowywanie, nadzór i realizacja polityki wynagrodzeń)
  • Specjalizuje się w: Human Resources/ call center- zarządzanie zespołem, motywacja pracowników, szkolenia, oceny pracownicze, ścieżki kariery, rozwój pracowników, zarządzenie kompetencjami, opisy stanowisk, zarządzanie i kontroling jakości

Maciej Sasin – Trener Biznesu, Coach, Konsultant Rozwoju Organizacji

Jestem trenerem, bo… chcę zmieniać świat na lepszy.

Najciekawsze szkolenia to… te w których pracujemy nad rozwiązaniem realnych problemów ich uczestników.

Przed szkoleniem zawsze… doskonalę program i koncentruję się na poznaniu specyfiki pracy uczestników.

Zanim zostałem Trenerem… zdobywałem praktyczne doświadczenia w wielu firmach: produkcyjnych, handlowych, byłem managerem zespołu rockowego.

Rzeczą, która mnie wyróżnia jest… napisanie trzech książek o biznesie.

Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie… nie oceniać ludzi po pierwszym wrażeniu i zaufać uczestnikom.

Socjolog, filozof, absolwent studiów podyplomowych: Psychologia w Zarządzaniu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mistrz Praktyk NLP (Neurologiczno Lingwistyczne Programowanie), coach w metodyce Multilevel Coachingu. Ukończył kurs analizy transakcyjnej zakończony testem 101.

Przez 6 lat zarządzał działem HR w firmie z branży motoryzacyjnej (sieć dealerów VW, VW Użytkowe, Skoda, Audi, Porsche i Bentley), gdzie odpowiadał za rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji managerskich i osobistych. Odpowiadał za komunikację wewnętrzną i employer branding.

Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które mają na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji w obszarach: aktywnej sprzedaży (B2B, B2C), zarządzania zespołami, oraz zwiększania efektywności osobistej. Twórca autorskich narzędzi do strategicznego rozwoju Pro Sell Tools™, Pro Active Tools™, Pro Time Tools™.

Wykładowca na studiach magisterskich Doradztwo i coaching (WSNHiD w Poznaniu), MBA (WSB Poznań) i trener zagadnień z zakresu psychologii w biznesie oraz w rozwoju osobistego. Konsultant rozwoju organizacyjnego.

Przeprowadził ponad 1100 dni szkoleniowych, to ponad 9500 godzin na salach szkoleniowych Zrealizował ponad 90 projektów rekrutacyjnych i ponad 50 sesji Assessment Center na stanowiska handlowe.

Realizował projekty szkoleniowe oraz współtworzył procesy i procedury dla m.in.: Hotel Rad; Orlen; Danone; Unilever Superfarm; Lewiatan; Bre Bank; HaGe Polska; Franke Polska; Media Markt; Motobudrex; PGNiG Jarosław; PGNiG Kalisz; Animex; Energizer Polska; DHL; Grupa Azoty Puławy; Frosta; Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu i Bydgoszczy; Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach.

Katarzyna Muzyczyszyn - Trener / Konsultant

Jestem trenerem, bo… mogę dzielić się tym co wiem i umiem z innymi.

W pracy trenera najbardziej… cieszy mnie to, kiedy uczestnicy sami dostrzegają zmiany w swoim sposobie myślenia i zaczynają wdrażać to, czego się nauczyli.

Najciekawsze szkolenia to… takie, które wzbogacają mój punkt widzenia o perspektywę innych.

Przed szkoleniem zawsze… nastawiam trzy budziki na raz, żeby przypadkiem nie zaspać.

Zanim zostałam Trenerem… fascynowały mnie różnice międzykulturowe oraz nieprzekładalność doświadczeń ludzi w jednej kulturze na język tych żyjących w innej. Stąd wiele podróżowałam po świecie, tłumaczyłam, czytałam, obserwowałam, co nauczyło mnie koncentrować się na faktach, a nie na ocenach.

Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie… że nie ma ludzi niezdolnych. Są tylko tacy, którzy potrzebują odmiennych bodźców niż reszta grupy żeby się nauczyć.

Trener i praktyk w zakresie wystąpień publicznych. Mówczyni oraz członkini Zarządu Klubu Toruń Toastmasters, będącego częścią międzynarodowej organizacji Toastmasters International, wspierającej rozwój umiejętności komunikacyjnych oraz kompetencji liderskich. Obecnie na stanowisku Vice Prezesa ds. PR.

Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Absolwentka międzynarodowej szkoły London School of Public Relations, Akademii Trenera Biznesu oraz studiów podyplomowych w zakresie Tłumaczeń Ekonomiczno-Prawnych Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany trener i egzaminator Londyńskiej Izby Handlu i Przemysłu English for Business (LCCI).

Autorka i realizatorka projektów rozwojowych w języku polskim i angielskim. Specjalizuje się w obszarze wystąpień publicznych, autoprezentacji i prezentacji biznesowych. Prowadzi także szkolenia w zakresie obsługi klienta, budowania zespołu, etykiety biznesowej oraz kompetencji międzykulturowych. Realizuje projekty rozwojowe metodą outdoor.

Przez wiele lat związana z centrum egzaminacyjnym LCCI IQ empik school. Jako egzaminator, koordynowała przeprowadzanie części ustnej i pisemnej międzynarodowych egzaminów English for Business na wszystkich poziomach. Jako lektor prowadziła kursy przygotowujące do egzaminu dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Zajmowała się obsługą językową konferencji międzynarodowych, szkoleń oraz spotkań biznesowych, w tym szkoleń w ramach Świętokrzyskiej Akademii Biznesu we współpracy z duńską uczelnią Aarhus Academy.

Współpracuje z prasą branżową w zakresie redagowania artykułów na temat m.in. przemawiania, wizerunku, HR oraz rozwoju pracowników metodą outdoor. Pisze dla takich magazynów jak „Personel i Zarządzanie”, „Personel+”, „Sell It In English”, „As Sprzedaży”, „Nowa Sprzedaż”, „, „Przedsiębiorcy@eu”, „Benefit”, oraz portali internetowych, w tym Puls HR oraz GoodPoint blog. Autorka książkowych przekładów z języka polskiego i angielskiego oraz książki w zakresie gramatyki angielskiej.

Odpowiedzialna za rozwój marki Grow Outdoor od strony merytorycznej i wizerunkowej. Współpracuje z takimi firmami szkoleniowymi jak Circinus Training Center, Akademia Rozwoju Kompetencji, Lauren Peso, Global Competence, ETTA doradztwo i treningi dla biznesu. Prowadziła szkolenia dla firm: Procter & Gamble, HB Reavis, Bayer, General Motors, Unilever, Saueressig Polska, Kabat, Saint Gobain, Festo, Infosys BPO Polska, Grupa Azoty, RBB Stal, Meeting Maker, Democo Polska, Carlson Wagonlit Travel Polska Sp. z o.o., HaGe Polska, Precyzja Service sp. z o.o., oraz administracji publicznej: Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie, Centrum Wspierania Przedsiębiorczości w Sandomierzu, Fundacja Promocji Innowacji w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gostyninie, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim.

Grzegorz Tomaszewski - Trener Biznesu, Konferansjer, Dziennikarz, Wykładowca Psychologii Społecznej w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Warszawie

Jestem trenerem, bo… lubię odkrywać i uczyć się nowych rzeczy oraz poznawać ludzi.

W pracy trenera najbardziej… zaskakuje mnie sam człowiek, jego psychika oraz mechanizmy, którymi kieruje się w życiu.

Najdziwniejsza sytuacja szkoleniowa… chyba nic mnie już nie dziwi.

Zanim zostałem Trenerem… byłem dziennikarzem i aktorem.

Poznacie mnie po tym, że… szkolenia, które prowadzę upływają błyskawicznie, bo dużo się na nich dzieje.

Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie… pozytywnego nastawienia!

Pracuje w branży szkoleniowej od ponad 14 lat. Jego specjalnością są warsztaty z komunikacji interpersonalnej i wystąpień publicznych. Przeprowadził do tej pory ponad 1000 dni szkoleniowych dla menedżerów takich firm, jak: Agencja Rynku Rolnego, AXI Immo, Asseco, BGŻ BNP Parribas, BMZ, H+H, Innogy Polska, KHGM, Mazowiecka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa, NBP, PLAY, PGE Obrót, PGNiG SA, PLAY, RWE Polska, TP Internet, Stowarzyszenie Powiatów Polskich, Xerox Polska, Skanska, TU INTER Polska S.A., Wojskowa Akademia Techniczna, Wyższa Szkoła Sądownictwa i Administracji.

Poprowadził ok. 100 konferencji, spotkań biznesowych, targów oraz eventów dla: Aviva, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Gerda Hydomat, McKinnsey, NC+, RWE Polska, Polbank, Puls Biznesu, Sferia, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Vectra, White Crane.

Rafał Brożyna - Trener Zarządzania Call i Contact Center, Praktyk HR

Jestem trenerem, bo… Uwielbiam to co robię i miałem bardzo dobrego Mentora.

W pracy trenera najbardziej… cenie kreatywność, współpracę, dzielenie się swoim doświadczeniem.

Przed szkoleniem zawsze… mocno się koncentruję i przygotowuję oraz analizuję grupę, branżę, uczestników itp.

Poznacie mnie po… dużym poczuciu humoru, kreatywności i otwartości.

Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie… że to samo można robić na wiele różnych sposobów 😊

Absolwent Wydziału Ekonomii (specjalizacja marketing) na Politechnice Koszalińskiej oraz „Podyplomowych studiów Szkolenia i Rozwoju” na Akademii im. L.Koźmińskiego. Realizował wiele projektów szkoleniowych ze sprzedaży i obsługi klienta zarówno przez telefon jak również ze sprzedaży bezpośredniej. Koordynował i realizował wiele projektów szkoleniowych zarówno w organizacjach, w których pracował jako Trener, jak i komercyjnie dla biznesu.

Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach Key Account Manager i Marketing Manager w firmie WiedzaNet oraz w największych w Polsce outsourcingowych Call Center jako Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Arteria S.A., Kierownik Działu Szkoleń i Jakości w Call Center Poland S.A. i Contact Point sp. z o.o., gdzie zajmował się m.in. tworzeniem i zarządzaniem działami szkoleń i jakości, prowadzeniem coachingów, szkoleń i monitoringów pracowników wielu projektów dla Klientów z różnych branż.

Od 10 lat w Jury Telemarketera Roku. Certyfikowany Coach ICC. Certyfikowany Konsultant MindSonar.

Specjalizacja: Autorskie opracowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych zarówno w sprzedaży bezpośredniej jak również telefonicznej dla firm z zakresu szkoleń marketingowo – sprzedażowych (zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, skuteczny telemarketing, zasady efektywnej prezentacji) i umiejętności interpersonalnych (skuteczne przywództwo, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja).

Realizował projekty między innymi dla: HRK S.A., ZIBI S.A., MID Ocean Brands Polska sp. z o.o., NC Koperty sp. z o.o., Cursor S.A., TVN S.A., CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., Wolters Kluwer Polska, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o. ING Nationale Nederlanden, AmRest sp. z o.o. (Pizza HUT i KFC), PKO BP S.A., Aviva, Citi Handlowy, Amplico Life, AIG, Netia S.A., P4 Sp. z o.o (telefonia Play), Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A., Nowoczesna Firma S.A., Kompania Piwowarska S.A., Suzuki Motor Poland, Nieruchomości Wysokiński, MK Cafe & TEA, Reemtsma Polska S.A., Marley Polska sp. z o.o., Wizja TV sp. z o.o., AVON Cosmetics Polska sp. z o.o., Zakłady Azotowe Pułasy S.A., Wienkra sp. z o.o., Asseco Data Systems S.A, nazwa.pl, Hotele Best Western, TEB – Wyższe Szkoły Bankowe, BURDA Polska. PZU S.A.

Michał Byliniak - Trener, Specjalista z Zakresu Ochrony Danych Osobowych, Przedsiębiorca

W pracy trenera najbardziej… cenię dynamikę i ciągłe zmiany, wyzwanie goni wyzwanie.

Najciekawsze szkolenia to… szkolenia po których jeszcze długo odpowiadam na dodatkowe pytania uczestników.

Najdziwniejsza sytuacja szkoleniowa… wielka burza, miejscowość odcięta od świata, całkowity blackout w ośrodku szkoleniowym, szkolenie w półmroku przy świeczkach bez multimediów, ogrzewania, taki survivalowy klimat.

Zanim zostałem Trenerem… byłem praktykiem, dalej jestem.

Gdybym nie był Trenerem to… prowadziłbym knajpę na Zanzibarze.

Od 8 lat prowadzi działalność szkoleniową w obszarze ochrony danych osobowych. Trener, szkoleniowiec, autor, audytor, administrator bezpieczeństwa informacji, praktyk realizacji przepisów o ochronie danych osobowych. Praktyk. Od 2004 r. realizował obowiązki ustawowe z zakresu ochrony danych osobowych w sektorze NGO, od 2007r. w administracji publicznej (służba cywilna) a od 2012r. w sektorze biznesu. Szkoli kadrę managerską, pracowników i zewnętrznych kontrolerów. Audytuje podmioty pod kątem bezpieczeństwa informacji. W systemie wdrażania funduszy europejskich w Polsce przygotowuje instytucje zarządzające i pośredniczące do weryfikacji prawidłowości przetwarzania i ochrony danych. Aktualnie przygotowuje podmioty do wejścia w życie zapisów RODO szkoląc, audytując i przygotowując dokumentację niezbędną po 25 maja 2018 na terenie całego kraju. Absolwent Europeistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Obszary specjalizacji:
Ustawa o ochronie danych osobowych, RODO, modernizacja rozwiązań w zakresie ochrony danych osobowych w podmiocie.

Na salach szkoleniowych spędził ponad 7000 godzin, to blisko 900 dni szkoleniowych.

Realizował projekty szkoleniowe oraz współtworzył procesy i procedury m.in. dla takich Klientów jak: Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, PARP, NCBR, ARP, Urzędy Marszałkowskie, liczne podmioty sektora biznesu, najwięksi przedstawiciele sektora NGO.

Grzegorz Miecznikowski - Ekspert Social Media, Social Selling, PR i Content Marketing

Jestem trenerem, bo… lubię dzielić się swoją praktyczną wiedzą i umiejętnościami z małymi i średnimi firmami, które zwykle nie mają dostępu do topowych szkoleniowców z marketingu i social media.

W pracy trenera najbardziej lubię… podróżowanie. Gdy czytacie ten wywiad ja pewnie już od kilkunastu godzin, jestem w trasie, żeby prowadzić szkolenie. Podróże, te małe i duże, to świetna okazja, żeby nad kilkoma rzeczami się zastanowić.

Najdziwniejsza sytuacja szkoleniowa… zdarzyła mi się kilka miesięcy temu. Klient pomylił miejscowości, w których miało odbyć się szkolenie. Więc ja byłem w hotelu o tej samej nazwie na północy Polski, a on na południu.

Przed szkoleniem zawsze… słucham muzyki i śpiewam. Dzięki temu mam rozgrzany głos i pełno energii na sali szkoleniowej, którą od samego początku mogą zarażać uczestników.

Kiedy nie szkolę, to… prowadzę własną agencję marketingową, piszę bloga, testuje nowości w komunikacji w social media i sprzedaży, śpiewam w chórze Voces Gaudii.

Zanim zostałem Trenerem… byłem dziennikarzem Gazety Wyborczej i Polska The Times.

Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie… improwizacji w sytuacjach, kiedy nie można przewidzieć niespodziewanego.

Grzegorz Miecznikowski od prawie dekady realizuje szkolenia i projekty edukacyjne związane z marketingiem, sprzedażą, komunikacją i mediami społecznościowymi. Jest byłym dziennikarzem. Doświadczenie marketingowe zdobywał w takich firmach jak globalna agencja LEWIS PR czy startup PROWLY. Od kilku lat prowadzi także własną agencję doradczą S Words, która skupia się na social sellingu, czyli prowadzeniu takich działań w social media, które nie tylko budują wizerunek, ale w rzeczywisty sposób sprzedają usługi i produkty klientów. Szkoli nie tylko duże firmy, takie jak Canon, Siemens, LG, PZU, ale w swojej działalności trenerskiej pomaga także małym i średnim przedsiębiorstwom w osiąganiu celów komunikacyjnych i sprzedażowych. Ukończył Ukrainistykę na Uniwersytecie Warszawskim.

Branżowy praktyk, który nigdy nie przedstawia na szkoleniach niesprawdzonych metod, przykładów a od teoretycznych gdybań woli sam sprawdzić proponowane rozwiązanie. Ma to bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedażowe osób przez niego szkolonych. Średni wzrost sprzedaży, po trzech miesiącach od wdrożenia zmian to 19%.

  • Obszary specjalizacji: Social Media, Social Selling, Content Marketing, Public Relations, Webinary i Webcasty, Streaming na żywo, Social Listening, Facebook Live, Strategia, Sprzedaż, Nowe Technologie, Startupy, Modele Biznesowe, E-commerce.
  • Bloger i edukator rynku od wielu lat jest ekspertem w branżowych magazynach i portalach zajmujących się tematyką social media. Prowadzi też własnego bloga edukacyjnego.
  • W 2015 roku został uznany za jedną ze stu najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Był także nominowany do Protonów, nagród branży PR, za swoją działalność edukacyjną.
  • W ciągu trzech ostatnich lat był prelegentem w Polsce i za granicą na ponad 100 wydarzeniach, takich jak: V4 Digital Day, Startup Bootcamp, Startup Digest, Innovation Lab, Idea Hub, Wolves Summit, Innovation AD, Idea Hub, Marketing Meeting Łódź, Czwartkowe Spotkania Social Media, Komu Komunikacja, PR bez Krawatów, Wykładzina, Jungle Web Łódź.

Przeszkolił ponad 4000 osób. Na sali szkoleniowej spędził ponad 5200 godzin.

Realizował projekty szkoleniowe oraz współpracował w zakresie sprzedaży i mediów społecznościowych m.in. z: Canon, Sukces Pisany Szminką, Siemens, Saint-Gobain, LEWIS PR, Prowly, Organic Farma Zdrowia, Wirtualna Polska, Perfetto, GIS, Dad’s Studs, Menudomowe.pl, Hair Circus, Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Wandlee Polska, Fundacja Wolonatariat Równości, Tongariro, Artefakt, Profeina i wielu innych.

Nasi Doradcy

Daniel Pluciński – Koordynator ds. szkoleń

Najciekawsze rozmowy handlowe to takie… z których obie strony mogą się czegoś nauczyć. Wymiana doświadczeń bywa naprawdę niesamowita.

Najdziwniejsza sytuacja w rozmowie handlowej… gdy rozmowa jest tak wciągająca, że zapominasz po co tak naprawdę dzwonisz i rozmawiasz dla czystej przyjemności.

Przed rozmową z klientem zawsze… nastawiam się pozytywnie, nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo czuć nastawienie podczas rozmowy telefonicznej.

Kiedy nie pracuję, to… chodzę na długie spacery z Ufo, moim psem.

Od 2016 roku współpracuje z Circinus Training Center, najpierw aby stworzyć dział handlowy, a docelowo kierować zespołem doradców klienta.

Aby jeszcze lepiej wykonywać swoje obowiązki zdecydował się na dalszy rozwój w kierunku zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na specjalizacji Menadżer Sprzedaży.

Jest rzeczowy i konkretny, co pozwala mu na szybką realizację powierzonych zadań. Można go określić w trzech wyrazach: cel, informacje, realizacja.

Skupienie na faktach i umiejętność szybkiej analizy daje świetne efekty w tzw. sytuacjach problemowych czy bez wyjścia – szybko okazuje się, że wcale nie jest tak źle.

Na co dzień współpracuje z bardzo zróżnicowanym zespołem, który myśli i działa w odmienny od niego sposób. Traktuje to jako wyzwanie i możliwość rozwoju, co buduje zaangażowanie w grupie i tworzy bardzo silny zespół, który doceniają nie tylko Trenerzy, lecz przede wszystkim Klienci firmy.

Wbrew pozorom charakteryzuje go bardzo duże poczucie humoru (oryginalne na swój sposób) i otwartość, co pozwala dbać o dobre relacje z innymi.

Dominik Marczewski – Trener, Dyplomowany Coach, Doradca ds. szkoleń

Jestem doradcą, bo… lubię uświadamiać i pokazywać to, co jest ważne, a czego nie widać.

W pracy doradcy najbardziej… lubię zapach zaparzonej kawy w biurze i kontakt z drugim człowiekiem. Zawsze interesowały mnie kontakty międzyludzkie,

Przed rozmową z klientem zawsze… ustalam cel rozmowy – pozwala mi to skutecznie zarządzać czasem rozmowy, co daje mi i Klientowi poczucie komfortu. Dzięki temu nie zbaczam z tematu (a zdarza mi się) 😊

Najdziwniejsza sytuacja w rozmowie handlowej… To był dzień, w którym słyszałem wiele odmów, a moje zaangażowanie podczas wykonywania telefonów zaczęło maleć. W końcu pomyślałem „mam dosyć” i wykonałem telefon handlowy, w którym było mi obojętne w jaki sposób, co powiem (w końcu jak wszyscy mi odmawiają, to kolejna odmowa nie zrobi mi różnicy). Ku mojemu zdziwieniu usłyszałem w słuchawce „Tak, jestem zainteresowana. Myślałam o tym ostatnio”. Nigdy nie wiesz, kogo akurat usłyszysz po drugiej stronie. Nigdy też wszystkich nie przekonasz, przecież nic na siłę. Ślepiec nie będzie chciał zobaczyć, niewidomy pokaże Ci więcej, niż widzą oczy.

Kiedy nie pracuję, to… gram na gitarze, spędzam czas z najbliższymi.

W 2017 roku dołączył do zespołu, odmieniając całkowicie rodzinny charakter firmy. Umiejętności handlowe nabyte m.in. w sprzedaży i w Call Center oraz umiejętności coachingowe i trenerskie zdobyte podczas studiowania, pozwoliły od razu odnaleźć się w środowisku nowej dla niego firmy. Można śmiało powiedzieć, że był to zwrot ku podbiciu światowego rynku dla „Circinusa”😊

Ceni sobie dobrą atmosferę i współpracę w zespole. Chętnie podejmuje wyzwania. Już niejednokrotnie prowadził warsztaty dla naszych Partnerów i Klientów. A to dopiero początek.

Aneta Wojciechowska – Młodszy doradca ds. szkoleń

W pracy doradcy najbardziej… inspiruje mnie to, że każdy Klient jest inny i ma inne potrzeby – nie ma dwóch takich samych projektów!

Najciekawsze rozmowy handlowe to… to te, podczas których kawa zdąży całkowicie wystygnąć?

Zanim zostałam doradcą… chwytałam się różnych zajęć – od telemarketingu, przez pracę za ladą, obsługę imprez, aż po gabinet naturoterapii i pierwszy staż w branży szkoleniowej 🙂 Sama korzystałam ze wszelkich dostępnych szkoleń, warsztatów, form rozwoju. Zresztą… do dziś to robię!

Poznacie mnie po… jedynym damskim głosie w zespole handlowym 😊 oraz opanowaniu – w rozmowach z Klientami staram się przekazywać jasne i konkretne informacje.

Doświadczenie w firmie szkoleniowej na stanowisku doradcy nauczyło mnie.. wciąż mnie czegoś uczy! W obszarze obsługi Klienta, sprzedaży, komunikacji i nie tylko… i to mi się w „Circinusie” najbardziej podoba – przestrzeń do wzajemnej inspiracji i wymiany doświadczeń.

Z branżą szkoleniową związana od 2015 roku. Spędzając kolejne godziny jako Uczestnik warsztatów, postanowiła poznać ten proces także od drugiej strony. Z własnego doświadczenia wie, jak ogromny potencjał niesie za sobą inwestycja w rozwój. Do zespołu Circinus Training Center dołączyła w kwietniu 2018 roku.

Absolwentka studiów I i II stopnia na kierunku doradztwo i coaching. Tytuł magistra zdobyła broniąc pracę o „Skutecznych metodach rozwoju kompetencji”. Z zapałem zgłębia zagadnienia dotyczące rozwoju osobistego i psychologii. Entuzjastka metafor oraz zatrzymywania momentów w obrazie i słowie – innymi słowy wielbicielka książek i fotografii.

Ceni sobie współpracę w zespole i długofalowe kontakty z Klientami. W pracy cechuje ją dbałość o relacje i uważność na szczegóły. Możecie być pewni, że przesłane maile i materiały sprawdziła przed wysłaniem więcej niż raz!

Michał Modrzejewski – Młodszy doradca ds. szkoleń

Jestem doradcą, bo… zrobiła na mnie wrażenie konferencja realizowana przez firmę „Circinus”– chciałem po prostu być jej częścią. Tak, to był dosyć spontaniczny wybór, ale już teraz wiem, że na pewno zostanę tu na dłużej.

W pracy doradcy najbardziej… lubię sprawczość. Zabrzmi górnolotnie, ale naprawdę wierzę, że ta praca pozwala mi każdego dnia być inicjatorem rozwoju przedsiębiorstw w całej Polsce.

Najciekawsze rozmowy handlowe to te… w których rozmówca zaczyna mnie traktować jak doradcę, a nie kolejnego telemarketera, który chce mu sprzedać cokolwiek, zamiast wsłuchać się w jego potrzeby i zbudować długotrwałą relację biznesową.

Kiedy nie pracuję, to… studiuje, prowadzę warsztaty z zakresu Design Thinking i aktywizuje ciało na siłowni lub pobliskich orlikach, aby było w harmonii z umysłem 😊

Zanim zostałem doradcą… szukałem dla siebie najlepszej pierwszej pracy. (I jestem pewny, że ją znalazłem!)

W styczniu 2018 roku stawił się na rozmowie rekrutacyjnej w murach Circinus Training Center. Został zatrudniony, jako stażysta – to była (nadal jest) jego pierwsza praca. Po 3 miesiącach zgodnie z właścicielem firmy stwierdzili, że warto kontynuować tę współpracę.

Studiuje zaocznie Zarządzanie Kreatywne na Collegium Da Vinci starając się wygospodarować czas na organizacje i prowadzenie warsztatów z zakresu projektowania usług. Obie aktywności wspierają jego zrozumienie branży szkoleniowej, co przekłada się bezpośrednio na bycie jeszcze lepszym doradcą w temacie rozwoju przedsiębiorstw.

Jest szczegółowy i bardzo dużo analizuje starając się znaleźć najlepsze rozwiązanie w każdej sytuacji. Cechuje go nastawienie pro-klienckie, zrobi wszystko, żeby dostarczyć najkorzystniejsze rozwiązania swoim rozmówcom.

Zespół nie ma z nim łatwo. Zada tysiąc jeden pytań, żeby tylko być pewnym, że sytuacje, w której się znajduje, rozegra w najlepszy możliwy sposób. Nie pozostaje jednak dłużny. Kolegów zabiera na treningi personalne na siłownię, a ulubionej koleżance każdego dnia robi kawę ze świeżo mielonych ziaren, z jedną łyżeczką cukru i odrobiną mleka – tak jak lubi najbardziej.

Partnerzy

Circinus Training Center jest Certyfikowanym Partnerem FRIS. FRIS to narzędzie do opisu różnorodności sposobów myślenia i działania. Wdrażając metodologię do biznesu zwiększamy efektywność zespołów oraz pracujemy nad rozwojem indywidualnych kompetencji.

GRUPA MSG to nowatorska oraz kompleksowa odpowiedź na Państwa wymagania. Dzięki połączeniu trzech usług: realizacji eventów, dostarczania ekskluzywnych podarunków i firmowych gadżetów oraz wypożyczania sprzętu technicznego i atrakcji. Dajemy Państwu wachlarz nieograniczonych możliwości, z którego możecie skorzystać nie tracąc czasu na szukaniu kilkunastu podwykonawców, a zrealizowanie wszystkich potrzeb u jednego zaufanego partnera!