Circinus Training Center jest firmą szkoleniową, która powstała w 2011 roku w wyniku pasji osób, które ją tworzą.

Pomagamy ludziom, dla których ważne jest, aby budować dobre i długofalowe relacje z Klientami. Udział w różnorodnych projektach pozwala nam stale rozwijać i doskonalić swoje kompetencje, a następnie dzielić się nimi z innymi. Aktywnie kierujemy także własnym procesem uczenia się poprzez zdobywanie kolejnych kwalifikacji.

Ważne jest dla nas, aby współpraca przekładała się na realny wynik dla Państwa firmy i była przy tym źródłem satysfakcjonujących doświadczeń dla Uczestników szkoleń.

Nasz zespół

Nasi Trenerzy

Adam Pluciński – Trener Biznesu, Ekspert Call i Contact Center, Praktyk HR

Jestem trenerem, bo… wierzę, że to co robię daje ludziom możliwość rozwoju, a co więcej przekłada się bezpośrednio na efekty osobiste i biznesowe.

Przed szkoleniem zawsze… ładuję akumulatory, aby dać z siebie maksimum energii i zaangażowania.

Gdybym nie był Trenerem to… i tak pracowałbym z ludźmi, ponieważ to oni są moim motorem napędowym.

Rzeczą, która mnie wyróżnia jest… / Poznacie mnie po… szelkach i/lub muszce 😊

 Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie…  że zawsze są sytuacje, których się nie spodziewasz i koniecznie musisz być na to gotowy!

Adam Pluciński od 12 lat realizuje szkolenia i projekty rozwojowo- doradcze. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon Sp. z o.o., jednej z największych firm Call i Contact Center w Polsce, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Od 2011 jest właścicielem firmy Circinus Training Center.  Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem. Ukończył Pedagogikę na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Gnieźnieńskiej Wyższej Szkole Humanistyczno- Menedżerskiej.

Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych.

  • Obszary specjalizacji: Obsługa Klienta, Obsługa reklamacji, Sprzedaż, Umiejętności Miękkie, Szkolenia Menedżerskie, Development i Assessment Center
  • Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci (Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa) w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą.
  • Sześciokrotnie zasiadał w Jury ogólnopolskiego Konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2016. Wybrany na Przewodniczącego Jury 2017-2018 roku, ww. konkursu przez Radę Programową.
  • Praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi „trudnego klienta” zdobywał jako Konsultant Telefoniczny w Telekomunikacji Polskiej
  • Współtworzył standardy obsługi klientów dla firmy NETIA S.A.
  • Prelegent I Spotkania Forum Call Center – „Zmotywuj, zaangażuj, wysłuchaj – Budowanie relacji i strategii personalnej”- zwycięskiej strategii
  • Ukończył kurs certyfikacyjny Praktyk NLP IA NLP

Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych, to ponad 9000 godzin na salach szkoleniowych.

Realizował projekty szkoleniowe oraz współtworzył procesy i procedury m.in. dla takich Klientów jak: Marcopol Producent Śrub, Netia S.A, Cyfrowy Polsat, Skoda, T-Mobile, UPC, NC+, Poczta Polska, PZU, Wyborowa SA, GDATA, Nestle Waters, PROMAG S.A, Lidl Polska, MELEX, Wydawnictwo FORUM, Pneuhage, ZETO SA w Poznaniu, YES Biżuteria, ZIKO Apteki, AXPOL Traiding, Mango Media, ING Bank, Alior Bank, Provident Polska, Grupa BARG, NAZWA.PL, PGNiG, Instal Filter, Techniq, Axium, JAGA Temp, Felgeo, Emet-Impex, Sariv, Genea Translat, ICOM Poland, Vemat, ALBUD, Izba Gospodarcza „Śląsk” i wielu innych, a także ponad 15 szkół oraz placówek administracji publicznej.

Rafał Michałowicz – Trener Biznesu, Project Manager

Specjalizacja: szkolenia, contact center, doradztwo IT, developing

  • Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć
  • Specjalizacja w szkoleniach – menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych oraz interpersonalnych
  • Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz zwiększenie wydajności w już istniejących

Edyta Plucińska – Trener Biznesu, Ekspert HR

W pracy trenera najbardziej… się realizuję.

 

Przed szkoleniem zawsze… po stokroć sprawdzam czy mam niezbędne materiały.

 

Zanim zostałem Trenerem… nie wiedziałam, że to moje powołanie.

 

Gdybym nie był Trenerem to… nie poznałabym tylu ciekawych ludzi  i miejsc.

 

Rzeczą, która mnie wyróżnia jest… dążenie do perfekcji.

Edyta Plucińska zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowych od 8 lat. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC.

Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu „Negocjacji i mediacji” na Poznańskiej WSB, ukończyła także „Turystykę i rekreację” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza

W latach 2014-2016 odpowiadała za koordynowanie krajowych i zagranicznych procesów szkoleniowych w Samsung Electronics Poland Manufacturing dla ponad 4000 pracowników.

Od 2011 roku współpracuje z Circinus Training Center w zakresie prowadzenia szkoleń, budowania profesjonalnych standardów obsługi Klienta, przygotowywania skryptów rozmów i doradztwa HR.

W latach 2012-2014 roku pełniła funkcję Kierownika Działu Relacji Pracowniczych w firmie Holicon Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za tworzenie polityki personalnej.

Jednym z sukcesów współtworzonych i wdrożonych przez nią rozwiązań w tym zakresie była prelekcja dotycząca „Zwycięskiej strategii”, podczas I Spotkania Forum Call Center.

W latach 2010- 2012 pełniła funkcję Koordynatora ds. szkoleń w jednym z największych Call Center w Polsce, zarządzając grupą audytorów i trenerów wewnętrznych.

  • Specjalizuje się w zakresie podnoszenia kompetencji osobistych, interpersonalnych.
  • Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, obsługi reklamacji, managerskie, sprzedażowe, zarządzania czasem.
  • Biegła w tworzeniu i wdrażaniu Profesjonalnych Standardów Obsługi Klienta dla Działów Obsługi Klienta np. dla Biura Obsługi Klientów i Recepcji Marcopol Sp. z o.o. – Producent Śrub i Wydawnictwa Forum Media Polska Sp. z o.o.
  • Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych.

Realizowała i współuczestniczyła przy realizacji projektów dla takich Klientów jak: Samsung Electronics Poland Manufacturing, T-Mobile, Netia S.A, Cyfrowy Polsat, Nestle Waters, Provident, Tauron, Skoda, ING Bank, Marcopol Producent Śrub, Forum Media Polska, Inoutic/ Deneutic, Bank Gospodarstwa Krajowego, Auchan, LeksusGold, Voltex Electronics, Top-Artshop, Campoverde, Browin, Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe Ustroń S.A., Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o., ICOM Poland, LKL Paramix, Fabryka Materaców Hevea, Vemat, Izba Gospodarcza „Śląsk”, ZNTK PATEREK S.A. i wiele innych.

Joanna Borowicz – Trener Biznesu, Ekspert HR

Specjalizacja: szkolenia i doradztwo HR, call i contact center

  • Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć
  • Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz zwiększenie wydajności w już istniejących

Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów podyplomowych: Psychologii Zarządzania oraz Zarządzania Kadrami

Specjalizacja: szkolenia, contact center, doradztwo HR

  • Od początku kariery związana z zarządzaniem w obszarach obsługi klienta m.in. w Wydawnictwie Forum Sp. z o.o. , Holicon Sp. z o.o. Addconnect Sp. z o.o.
  • Współautorka innowacyjnego programu dotyczącego relacji z pracownikami wdrożonego w Holicon Sp. z o.o.
  • Odpowiedzialna za kreowanie polityki personalnej w zakresie;
    • zarządzania całością zagadnień dotyczących polityki personalnej w odniesieniu do: rekrutacji i selekcji, szkoleń i rozwoju, oceny pracowniczej oraz administracji personalnej;
    • kształtowania polityki płacowej i kadrowej (opracowywanie, nadzór i realizacja polityki wynagrodzeń)
  • Specjalizuje się w: Human Resources/ call center- zarządzanie zespołem, motywacja pracowników, szkolenia, oceny pracownicze, ścieżki kariery, rozwój pracowników, zarządzenie kompetencjami, opisy stanowisk, zarządzanie i kontroling jakości

Grzegorz Tomaszewski - Trener Biznesu, Konferansjer, Dziennikarz, Wykładowca Psychologii Społecznej w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Warszawie

Jestem trenerem, bo… lubię odkrywać i uczyć się nowych rzeczy oraz poznawać ludzi.

W pracy trenera najbardziej… zaskakuje mnie sam człowiek, jego psychika oraz mechanizmy, którymi kieruje się w życiu.

Najdziwniejsza sytuacja szkoleniowa… chyba nic mnie już nie dziwi.

Zanim zostałem Trenerem… byłem dziennikarzem i aktorem.

Poznacie mnie po tym, że… szkolenia, które prowadzę upływają błyskawicznie, bo dużo się na nich dzieje.

Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie… pozytywnego nastawienia!

Pracuje w branży szkoleniowej od ponad 14 lat. Jego specjalnością są warsztaty z komunikacji interpersonalnej i wystąpień publicznych. Przeprowadził do tej pory ponad 1000 dni szkoleniowych dla menedżerów takich firm, jak: Agencja Rynku Rolnego, AXI Immo, Asseco, BGŻ BNP Parribas, BMZ, H+H, Innogy Polska, KHGM, Mazowiecka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa, NBP, PLAY, PGE Obrót, PGNiG SA, PLAY, RWE Polska, TP Internet, Stowarzyszenie Powiatów Polskich, Xerox Polska, Skanska, TU INTER Polska S.A., Wojskowa Akademia Techniczna, Wyższa Szkoła Sądownictwa i Administracji.

Poprowadził ok. 100 konferencji, spotkań biznesowych, targów oraz eventów dla: Aviva, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Gerda Hydomat, McKinnsey, NC+, RWE Polska, Polbank, Puls Biznesu, Sferia, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Vectra, White Crane.

Rafał Brożyna - Trener Zarządzania Call i Contact Center, Praktyk HR

Jestem trenerem, bo… Uwielbiam to co robię i miałem bardzo dobrego Mentora.

W pracy trenera najbardziej… cenie kreatywność, współpracę, dzielenie się swoim doświadczeniem.

Przed szkoleniem zawsze… mocno się koncentruję i przygotowuję oraz analizuję grupę, branżę, uczestników itp.

Poznacie mnie po… dużym poczuciu humoru, kreatywności i otwartości.

Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie… że to samo można robić na wiele różnych sposobów 😊

Absolwent Wydziału Ekonomii (specjalizacja marketing) na Politechnice Koszalińskiej oraz „Podyplomowych studiów Szkolenia i Rozwoju” na Akademii im. L.Koźmińskiego. Realizował wiele projektów szkoleniowych ze sprzedaży i obsługi klienta zarówno przez telefon jak również ze sprzedaży bezpośredniej. Koordynował i realizował wiele projektów szkoleniowych zarówno w organizacjach, w których pracował jako Trener, jak i komercyjnie dla biznesu.

Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach Key Account Manager i Marketing Manager w firmie WiedzaNet oraz w największych w Polsce outsourcingowych Call Center jako Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Arteria S.A., Kierownik Działu Szkoleń i Jakości w Call Center Poland S.A. i Contact Point sp. z o.o., gdzie zajmował się m.in. tworzeniem i zarządzaniem działami szkoleń i jakości, prowadzeniem coachingów, szkoleń i monitoringów pracowników wielu projektów dla Klientów z różnych branż.

Od 10 lat w Jury Telemarketera Roku. Certyfikowany Coach ICC. Certyfikowany Konsultant MindSonar.

Specjalizacja: Autorskie opracowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych zarówno w sprzedaży bezpośredniej jak również telefonicznej dla firm z zakresu szkoleń marketingowo – sprzedażowych (zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, skuteczny telemarketing, zasady efektywnej prezentacji) i umiejętności interpersonalnych (skuteczne przywództwo, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja).

Realizował projekty między innymi dla: HRK S.A., ZIBI S.A., MID Ocean Brands Polska sp. z o.o., NC Koperty sp. z o.o., Cursor S.A., TVN S.A., CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., Wolters Kluwer Polska, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o. ING Nationale Nederlanden, AmRest sp. z o.o. (Pizza HUT i KFC), PKO BP S.A., Aviva, Citi Handlowy, Amplico Life, AIG, Netia S.A., P4 Sp. z o.o (telefonia Play), Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A., Nowoczesna Firma S.A., Kompania Piwowarska S.A., Suzuki Motor Poland, Nieruchomości Wysokiński, MK Cafe & TEA, Reemtsma Polska S.A., Marley Polska sp. z o.o., Wizja TV sp. z o.o., AVON Cosmetics Polska sp. z o.o., Zakłady Azotowe Pułasy S.A., Wienkra sp. z o.o., Asseco Data Systems S.A, nazwa.pl, Hotele Best Western, TEB – Wyższe Szkoły Bankowe, BURDA Polska. PZU S.A.

Grzegorz Miecznikowski - Ekspert Social Media, Social Selling, PR i Content Marketing

Jestem trenerem, bo… lubię dzielić się swoją praktyczną wiedzą i umiejętnościami z małymi i średnimi firmami, które zwykle nie mają dostępu do topowych szkoleniowców z marketingu i social media.

W pracy trenera najbardziej lubię… podróżowanie. Gdy czytacie ten wywiad ja pewnie już od kilkunastu godzin, jestem w trasie, żeby prowadzić szkolenie. Podróże, te małe i duże, to świetna okazja, żeby nad kilkoma rzeczami się zastanowić.

Najdziwniejsza sytuacja szkoleniowa… zdarzyła mi się kilka miesięcy temu. Klient pomylił miejscowości, w których miało odbyć się szkolenie. Więc ja byłem w hotelu o tej samej nazwie na północy Polski, a on na południu.

Przed szkoleniem zawsze… słucham muzyki i śpiewam. Dzięki temu mam rozgrzany głos i pełno energii na sali szkoleniowej, którą od samego początku mogą zarażać uczestników.

Kiedy nie szkolę, to… prowadzę własną agencję marketingową, piszę bloga, testuje nowości w komunikacji w social media i sprzedaży, śpiewam w chórze Voces Gaudii.

Zanim zostałem Trenerem… byłem dziennikarzem Gazety Wyborczej i Polska The Times.

Doświadczenie Trenerskie nauczyło mnie… improwizacji w sytuacjach, kiedy nie można przewidzieć niespodziewanego.

Grzegorz Miecznikowski od prawie dekady realizuje szkolenia i projekty edukacyjne związane z marketingiem, sprzedażą, komunikacją i mediami społecznościowymi. Jest byłym dziennikarzem. Doświadczenie marketingowe zdobywał w takich firmach jak globalna agencja LEWIS PR czy startup PROWLY. Od kilku lat prowadzi także własną agencję doradczą S Words, która skupia się na social sellingu, czyli prowadzeniu takich działań w social media, które nie tylko budują wizerunek, ale w rzeczywisty sposób sprzedają usługi i produkty klientów. Szkoli nie tylko duże firmy, takie jak Canon, Siemens, LG, PZU, ale w swojej działalności trenerskiej pomaga także małym i średnim przedsiębiorstwom w osiąganiu celów komunikacyjnych i sprzedażowych. Ukończył Ukrainistykę na Uniwersytecie Warszawskim.

Branżowy praktyk, który nigdy nie przedstawia na szkoleniach niesprawdzonych metod, przykładów a od teoretycznych gdybań woli sam sprawdzić proponowane rozwiązanie. Ma to bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedażowe osób przez niego szkolonych. Średni wzrost sprzedaży, po trzech miesiącach od wdrożenia zmian to 19%.

  • Obszary specjalizacji: Social Media, Social Selling, Content Marketing, Public Relations, Webinary i Webcasty, Streaming na żywo, Social Listening, Facebook Live, Strategia, Sprzedaż, Nowe Technologie, Startupy, Modele Biznesowe, E-commerce.
  • Bloger i edukator rynku od wielu lat jest ekspertem w branżowych magazynach i portalach zajmujących się tematyką social media. Prowadzi też własnego bloga edukacyjnego.
  • W 2015 roku został uznany za jedną ze stu najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Był także nominowany do Protonów, nagród branży PR, za swoją działalność edukacyjną.
  • W ciągu trzech ostatnich lat był prelegentem w Polsce i za granicą na ponad 100 wydarzeniach, takich jak: V4 Digital Day, Startup Bootcamp, Startup Digest, Innovation Lab, Idea Hub, Wolves Summit, Innovation AD, Idea Hub, Marketing Meeting Łódź, Czwartkowe Spotkania Social Media, Komu Komunikacja, PR bez Krawatów, Wykładzina, Jungle Web Łódź.

Przeszkolił ponad 4000 osób. Na sali szkoleniowej spędził ponad 5200 godzin.

Realizował projekty szkoleniowe oraz współpracował w zakresie sprzedaży i mediów społecznościowych m.in. z: Canon, Sukces Pisany Szminką, Siemens, Saint-Gobain, LEWIS PR, Prowly, Organic Farma Zdrowia, Wirtualna Polska, Perfetto, GIS, Dad’s Studs, Menudomowe.pl, Hair Circus, Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Wandlee Polska, Fundacja Wolonatariat Równości, Tongariro, Artefakt, Profeina i wielu innych.

Marcin Krukar

Jarosław Roźmiarek

Doświadczenie biznesowe zdobywał pracując w dużych międzynarodowych korporacjach, a jego pierwszy kontakt ze sprzedażą rozpoczął się od pracy na stanowisku kupca! Szybko okazało się jednak, że bliższa jego sercu jest sprzedaż. To w jej rozwój zaangażował się całkowicie.

Od 10 lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych dla klientów biznesowych i korporacyjnych. Posiada rozległą wiedzę z zakresu sprzedaży i zarządzania.

Posiada certyfikat metody Sandler Selling System, Sandler Management Solutions oraz tytuł Master NLP.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR we Wrocławiu, Podyplomowego Studium Zarządzania Marką i Szkoły Trenerów Akademii Nauki.

  • Obszary specjalizacji: sprzedaż relacyjna i doradcza, sprzedaż online, efektywna prezentacja w wersji online i na żywo, strategie negocjacyjne, tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta, zwiększanie poziomu lojalności klientów, tworzenie zespoów i zarządzanie nimii, kreowanie i wzmacnianie pozycji lidera w firmie, efektywne strategie komunikacyjne w zespolach,

  • Doświadczenie: Zarządzanie sprzedażą (jako szef i dyrektor sprzedaży), Zarządzanie wybraną kategorią produktów (jako Kupiec i Menager Kategorii),. Zarządzanie zespołem, wpieranie kierowników i liderów. Badanie potrzeb szkoleniowych, Projektowanie i realizacja szkoleń, Prowadzenie coachingu dla handlowców, Tworzenie strategii biznesowych,

  • Wybrane tematy projektów: Certyfikacja handlowców, Sels Efectivness on-line, Let’s be premium, Negocjacje handlowe, Self Efectivness, Customer Enagement Merchandisig, Nowoczesna komunikacja w sprzedaży. Zarządzanie zespołem, Efektywna komunikacja w zespole, Skuteczny Lider

Marta Żurowska - Konsultantka liderów i liderek

Certyfikowana trenerka Process Communication Model® (odkodowanie interakcji międzyludzkich) | Certyfikowana trenerka FRIS® (style myślenia) | Certyfikowana masterka Reiss Motivation Profile® (motywacja wewnętrzna). Autorka rozwojowych książek dla dzieci (Selfpublishing). Podcasterka.

Była członkinią międzynarodowej organizacji zrzeszającej mówców Toastmasters International, gdzie pełniła m.in funkcję Wiceprezes ds. Edukacji (dwie kadencje).

Pomaga ludziom dobrze myśleć o sobie, dbać o swój dobrostan i tworzyć miejsca pracy, w których chce się chcieć. Nie zmienia ludzi, zmienia ich perspektywę. A wtedy wszystko się zmienia…

Od ponad 20 lat pracuje w biznesie. Ma doświadczenie menedżerskie – pełniła m.in. funkcję menedżerki ds. rozwoju kompetencji sieci sprzedaży w Santander Leasing SA – odpowiadała za wzrost umiejętności w sieci sprzedaży, w szczególności u doradców leasingowych. Tworzyła i wdrażała liczne projekty (m.in. modele kompetencyjne, programy wdrożenia nowych doradców leasingowych, e-learningi z zakresu wiedzy o leasingu, system sprawdzania wiedzy – ogólnopolskie testy wiedzy w sieci sprzedaży).

Widząc, ile pracy dorośli wkładają w dbanie o siebie i swoją siłę mentalną, napisała i wydała 3 książki dla ich dzieci, by mogli wspierać ich siłę psychiczną już od najmłodszych lat. Książki pomagają uczyć dzieci: radzenia sobie z krytykiem wewnętrznym, metod zdrowego złoszczenia się i odwagi do bycia sobą.

Specjalizuje się w szkoleniach dla dorosłych osób  z zakresu samoświadomości liderskiej, budowania autorytetu z ludzką twarzą, (auto)motywacji i radzenia sobie w sytuacjach stresujących. Prowadzi szkolenia dla menedżerek i menedżerów, a także dla całych zespołów z zakresu komunikacji i współpracy.

Pracuje z przedsiębiorcami, menedżerami, freelancerami, a także z osobami, które szukają inspiracji i odwagi do zmiany.

Nagrywa podcast POLUBiam siebie Jeszcze Bardziej, gdzie zachęca do stawiania się w centrum swoich zainteresowań, myślenia o sobie dobrze i świadomego dbania o swoją energię życiową, by mieć siły na swoje ważne sprawy.

Łukasz Fiuczyński - trener biznesu, ekspert sprzedaży i wystąpień publicznych

Przedsiębiorca, trener, mówca, a przede wszystkim praktyk sprzedaży oraz wystąpień. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży. Umiejętności handlowe zdobywał pracując na stanowiskach handlowca, kierownika, głównego specjalisty ds. rozwoju sprzedaży i menedżera rynku sprzedaży. Od 12 lat związany z branżą szkoleniową. Współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B, Wicemistrz Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2021r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić Każdy Może”. Regularnie publikuje artykuły eksperckie w magazynach branżowych Szef Sprzedaży i As Sprzedaży. Prywatnie muzyk rockowy, miłośnik sportów rowerowych oraz humoru Latającego Cyrku Monty Pythona.

Przez kilka lat pracował w branży stolarki okiennej i drzwiowej, najpierw jako sprzedawca, a potem kierownik salonu ze stolarką drzwiową i okienną oraz produktami komplementarnymi (żaluzje, rolety, akcesoria, podłogi itp.) Przez pewien czas jeździł również na pomiary do klientów, by dobrać odpowiedni produkt i zamówić pod klienta, aspekty techniczne branży są mu znane.

Następnie pracował jako menedżer rynku (KAM) u producenta drzwi – w firmie Invado (typowy kanał dystrybucyjny B2B). Jego głównym zadaniem było pozyskiwanie dużych dystrybutorów na produkty firmy i rozwijanie współpracy z tymi dystrybutorami. Pracując w Invado działał również w kanale nowoczesnym, pracując z takimi sieciami jak Castorama, Leroy Merlin, Obi, Brico.

Jest certyfikowanym Trenerem Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification – Bronze Level Certified Professional, metodologii polegającej na projektowaniu i ewaluacji szkoleń nastawionej realizację efektów biznesowych.

Oprócz tego realizował projekty szkoleniowe m.in. dla takich Klientów jak: DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska, Dr Irena Eris, PKN Orlen, Etisoft, Millenium Bank,

Alfa Elektro, Daimler Mercedes,

Pepsico, Śnieżka, Arcelor Mittal,

Animex, Orange Polska

Nasi Doradcy

Daniel Pluciński – Koordynator ds. szkoleń

Najciekawsze rozmowy handlowe to takie… z których obie strony mogą się czegoś nauczyć. Wymiana doświadczeń bywa naprawdę niesamowita.

Najdziwniejsza sytuacja w rozmowie handlowej… gdy rozmowa jest tak wciągająca, że zapominasz po co tak naprawdę dzwonisz i rozmawiasz dla czystej przyjemności.

Przed rozmową z klientem zawsze… nastawiam się pozytywnie, nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo czuć nastawienie podczas rozmowy telefonicznej.

Kiedy nie pracuję, to… chodzę na długie spacery z Ufo, moim psem.

Od 2016 roku współpracuje z Circinus Training Center, najpierw aby stworzyć dział handlowy, a docelowo kierować zespołem doradców klienta.

Aby jeszcze lepiej wykonywać swoje obowiązki zdecydował się na dalszy rozwój w kierunku zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na specjalizacji Menadżer Sprzedaży.

Jest rzeczowy i konkretny, co pozwala mu na szybką realizację powierzonych zadań. Można go określić w trzech wyrazach: cel, informacje, realizacja.

Skupienie na faktach i umiejętność szybkiej analizy daje świetne efekty w tzw. sytuacjach problemowych czy bez wyjścia – szybko okazuje się, że wcale nie jest tak źle.

Na co dzień współpracuje z bardzo zróżnicowanym zespołem, który myśli i działa w odmienny od niego sposób. Traktuje to jako wyzwanie i możliwość rozwoju, co buduje zaangażowanie w grupie i tworzy bardzo silny zespół, który doceniają nie tylko Trenerzy, lecz przede wszystkim Klienci firmy.

Wbrew pozorom charakteryzuje go bardzo duże poczucie humoru (oryginalne na swój sposób) i otwartość, co pozwala dbać o dobre relacje z innymi.

Aneta Wojciechowska – Manager ds. projektów rozwojowych

W pracy doradcy najbardziej… inspiruje mnie to, że każdy Klient jest inny i ma inne potrzeby – nie ma dwóch takich samych projektów!

Najciekawsze rozmowy handlowe to… to te, podczas których kawa zdąży całkowicie wystygnąć!

Zanim zostałam doradcą… chwytałam się różnych zajęć – od telemarketingu, przez pracę za ladą, obsługę imprez, aż po gabinet naturoterapii i pierwszy staż w branży szkoleniowej 🙂 Sama korzystałam ze wszelkich dostępnych szkoleń, warsztatów, form rozwoju. Zresztą… do dziś to robię!

Poznacie mnie po… entuzjazmie w głosie! 😊 Oraz opanowaniu – w rozmowach z Klientami staram się przekazywać jasne i konkretne informacje.

Doświadczenie w firmie szkoleniowej na stanowisku doradcy nauczyło mnie.. wciąż mnie czegoś uczy! W obszarze obsługi Klienta, sprzedaży, komunikacji i nie tylko… i to mi się w „Circinusie” najbardziej podoba – przestrzeń do wzajemnej inspiracji i wymiany doświadczeń.

Z branżą szkoleniową związana od 2015 roku. Spędzając kolejne godziny jako Uczestnik warsztatów, postanowiła poznać ten proces także od drugiej strony. Z własnego doświadczenia wie, jak ogromny potencjał niesie za sobą inwestycja w rozwój. Do zespołu Circinus Training Center dołączyła w kwietniu 2018 roku.

Absolwentka studiów I i II stopnia na kierunku doradztwo i coaching. Tytuł magistra zdobyła broniąc pracę o „Skutecznych metodach rozwoju kompetencji”. Z zapałem zgłębia zagadnienia dotyczące rozwoju osobistego i psychologii. Entuzjastka metafor oraz zatrzymywania momentów w obrazie i słowie – innymi słowy wielbicielka książek i fotografii.

Ceni sobie współpracę w zespole i długofalowe kontakty z Klientami. W pracy cechuje ją dbałość o relacje i uważność na szczegóły. Możecie być pewni, że przesłane maile i materiały sprawdziła przed wysłaniem więcej niż raz!

Michał Szymański - Asystent ds. sprzedaży

Najciekawsze rozmowy handlowe to… takie, dzięki którym mogę nauczyć się nowych rzeczy już w pierwszym kontakcie z klientem.

Kiedy nie pracuję… to rozwijam swoje filmowo-serialowe pasje. Uwielbiam popkulturę i godzinami potrafię rozmawiać o filmach i serialach.

Zanim zostałem asystentem… pracowałem sporo czasu w obsłudze klienta – kontakt z klientem jest dla mnie ważny!

Doświadczenie w firmie szkoleniowej na stanowisku asystenta nauczyło mnie… że każdy klient jest inny, ma inne potrzeby, spojrzenie na różne kwestie. Lubię pomagać innym, dlatego dużą frajdą jest dla mnie, kiedy podczas rozmowy z klientem wspólnie rozmawiamy o działaniach, które pomogą w ich rozwoju.

Z Circinus Training Center związany od stycznia 2021. Wielki fan popkultury, zwłaszcza filmów i seriali, o których może rozmawiać godzinami. Znany w firmie z tego, że co chwilę zachęca innych współpracowników do obejrzenia kolejnych tytułów 🙂 Bardzo ważna jest dla niego dobra współpraca w zespole i taki  zespół znalazł w Circinusie, z czego się bardzo cieszy. Określa siebie jako team playera.

Alina Kitlas - Asystentka ds. sprzedaży

Przed rozmową z klientem zawsze staram się… mieć pozytywne nastawienie i uśmiech na twarzy!

Najdziwniejsza sytuacja w rozmowie handlowej to… taka, w której klient zapytał się mnie czy mam na sobie pończochy 🙂

Kiedy nie pracuję to… chodzę na spacery z moimi psami, słucham muzyki, spotykam się z koleżankami lub jadę do Giżycka – mojej rodzinnej miejscowości, żeby pospacerować nad jeziorem i naładować akumulatory.

Poznacie mnie po tym, że…

 lubię rozmawiać! A to bardzo istotne w mojej pracy 🙂 Staram się być uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do świata oraz ludzi.

Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta nauczyło mnie… cierpliwości. Dzięki tej pracy mogę się wciąż rozwijać i uczyć jak lepiej rozmawiać z Klientami.

Misia Misiowa – Kierowniczka ds. zabawy i szczekania

Najciekawsze rozmowy handlowe to takie… po których dostaję smaczka

Najdziwniejsza sytuacja w rozmowie handlowej… gdy nie dostaję smaczka!

Kiedy nie pracuję, to… leżę i pachnę i czekam na smaczki!

Od początku 2019 roku pozwalam się głaskać pracownikom biura Circinus Training Center. Wiadomo, głaski nie są darmowe, ale nie wszyscy od razu to rozumieją.

Żywiołowo obszczekuję kurierów i osoby wchodzące do biura, nie mogę zważać na to, że ktoś rozmawia przez telefon, w końcu pilnuję terytorium!!!

Codziennie dbam o czystość talerzy wszystkich pracowników, dzięki czemu nie muszą zmywać i mają więcej czasu na pracę. Firma stawia również na ‘Zero Waste” i korzysta np. z papieru z recyklingu (mega smaczny! Mówię Wam!), a ja rzetelnie sprawdzam śmietniki i walczę z marnotrawstwem.

Najważniejszym zadaniem wszystkich w firmie jest dawanie mi smaczków i głaski, a w nagrodę mogą się ze mną bawić szarpakami i rozładowywać negatywne emocje.

Czy nie brzmi super?

Partnerzy

Circinus Training Center jest Certyfikowanym Partnerem FRIS. FRIS to narzędzie do opisu różnorodności sposobów myślenia i działania. Wdrażając metodologię do biznesu zwiększamy efektywność zespołów oraz pracujemy nad rozwojem indywidualnych kompetencji.

GRUPA MSG to nowatorska oraz kompleksowa odpowiedź na Państwa wymagania. Dzięki połączeniu trzech usług: realizacji eventów, dostarczania ekskluzywnych podarunków i firmowych gadżetów oraz wypożyczania sprzętu technicznego i atrakcji. Dajemy Państwu wachlarz nieograniczonych możliwości, z którego możecie skorzystać nie tracąc czasu na szukaniu kilkunastu podwykonawców, a zrealizowanie wszystkich potrzeb u jednego zaufanego partnera!