Co ma wspólnego Sprzedaż i Obsługa Klienta?

Grają do jednej bramki: mają na celu przyciągnięcie nowych Klientów i utrzymanie obecnych, a w konsekwencji wygenerowanie dla firmy zysku.

Dział sprzedaży to serce firmy. A wiedza co sprzedać, jak, kiedy i komu to fundament sukcesu jego działania.

  • Dysponujemy zaawansowanymi narzędziami wspierającymi wydajność sprzedawców, dzięki którym zwiększą swoją efektywność i osiągną trwałe rezultaty.
  • Sprzedaż to proces, dobrze ułożony i ustrukturyzowana, pozwala zwiększyć efektywność sprzedaży
  • Eliminacja wąskich gardeł w sprzedaży, skróci proces sprzedaży oraz wpłynie na zwiększenie konwersji ze sprzedaży w Twojej Firmie!
  • Nie sprzedawaj Klientom, pozwól po prostu im kupować!

U dołu strony znajdziesz CASE dotyczący jednego z naszych Klientów.

Wizyty terenowe

Budowa systemów premiowych

Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych

Budowanie strategii sprzedaży

Treningi sprzedażowe

Negocjacje biznesowe

Wizyty terenowe

Zapewnij swoim handlowcom najskuteczniejszą metodę podnoszenia kompetencji: postaw na indywidualne wizyty terenowe z naszymi Ekspertami.

Działania rozwojowe dla handlowców to nie tylko szkolenia ze sprzedaży. Zapewnij swoim handlowcom najskuteczniejszą metodę podnoszenia kompetencji: postaw na indywidualne wizyty terenowe z naszymi Ekspertami. Dzięki obserwacjom poczynionym podczas spotkań z realnymi Klientami, eksperci są w stanie wskazać mocne obszary poszczególnych handlowców oraz obszary do poprawy i kierunki rozwoju. Dodatkowo wspierają swoich podopiecznych praktycznymi wskazówkami i poradami. Każda wizyta kończy się pogłębionym raportem wraz z rekomendacjami. Wizyty terenowe świetnie sprawdzają się także jako element lub kontynuacja szkolenia dla handlowców – szkolenia sprzedażowe wyposażają handlowców w narzędzia i techniki, wizyty terenowe pozwalają przetestować i wdrożyć je w praktyce, przy wsparciu Trenera.

Pokrewne produkty

  • Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych
  • Treningi sprzedażowe
  • Negocjacje biznesowe
  • Obsługa reklamacji i tzw. „trudnego Klienta”

Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych

Chciałbyś zapełnić kalendarz spotkaniami z potencjalnymi Klientami?

Chciałbyś zapełnić kalendarz spotkaniami z potencjalnymi Klientami? Tzw. „cold call” to dla Twojego zespołu tylko przykry obowiązek? Skontaktuj się z nami, a my pokażemy Ci jak przekuć zwykły kontakt w obiecujące spotkanie handlowe. Zaplanuj szkolenia sprzedażowe dla handlowców, które zmienią ich podejście do „zimnych telefonów”.

Pokrewne produkty

  • Wizyty terenowe
  • Treningi sprzedażowe
  • Badanie stylów działania i myślenia FRIS®
  • Negocjacje biznesowe

Treningi sprzedażowe

Sprzedaż to kluczowa umiejętność przyszłości.

Zainwestuj w szkolenia sprzedażowe dla handlowców i rozwiń swoje kompetencje. Sprzedaż to kluczowa umiejętność przyszłości. Dziś nie wystarczy już „wrodzony talent” by wyprzedzić konkurencję. Jak dopasować szkolenia ze sprzedaży do specyfiki firmy, doświadczenia handlowców, modelu sprzedaży? Skontaktuj się z Nami, a razem przygotujemy, dopasowane do Twoich potrzeb, szkolenie sprzedażowe.

Pokrewne produkty

  • Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych
  • Badanie stylów działania i myślenia FRIS®
  • On the Job
  • Wizyty terenowe

Negocjacje biznesowe

Negocjowanie to sztuka i ponadczasowa umiejętność.

Negocjowanie to sztuka i ponadczasowa umiejętność. Jeśli chcesz podnieść umiejętności w tym zakresie, swoje lub swojego zespołu, skontaktuj się z nami, a my pokażemy Ci jak przygotować strategię i przeprowadzić skuteczne negocjacje. Realizujemy szkolenia dla handlowców, działów zakupów, szkolenia dla managerów i kadry kierowniczej. W zależności od poziomu zaawansowania grupy zaproponujemy najlepszą wersję programu nauczania.

Pokrewne produkty

  • Treningi sprzedażowe
  • Badanie stylów działania i myślenia FRIS®
  • On the Job Training
  • Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych

Budowa systemów premiowych

Chciałbyś zbudować system premiowy, który realnie wpływałby na motywację i efektywność Twoich Pracowników?

Szkolenia ze sprzedaży to także motywacja dla zespołu. Szkolenia i możliwość rozwoju to ważny aspekt, ale szkolenie sprzedażowe może nie zadziałać, jeśli zawodzi np. system premiowy dla handlowców. Chciałbyś zbudować system premiowy, który realnie wpływałby na motywację i efektywność Twoich Pracowników? Chcesz skoncentrować ich na osiąganiu celów i wymiernych zysków? Mamy wiedzę i doświadczenie niezbędne w budowaniu takich systemów wynagrodzeń. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Pokrewne produkty

  • Motywowanie i wyznaczanie celów
  • Systemy ocen pracowniczych
  • Treningi sprzedażowe
  • Systemy motywacyjne

Budowanie strategii sprzedaży

Planujesz sformułować skuteczną strategię wzrostu sprzedaży?

Szkolenia sprzedażowe mają być wsparciem dla handlowców w realizacji planów i strategii sprzedażowych. Pytanie, czy cele i założenia są jasno określone i zdefiniowane? A może planujesz sformułować skuteczną strategię wzrostu sprzedaży? Nie wiesz od czego zacząć lub chciałbyś poznać najlepsze praktyki liderów rynku? Wesprzemy Cię fachową wiedzą i pomożemy zbudować strategię prowadzącą na szczyt!

Pokrewne produkty

  • Mapowanie i optymalizacja procesów
  • Budowa systemów premiowych
  • Budowanie zespołów
  • Treningi sprzedażowe

Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

    1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Circinus Training Center Adam Pluciński, z siedzibą w Siekierkach Wielkich, ul. Łąkowa 33, numer NIP 6222549089 w celu kontaktu telefonicznego i przedstawienia oferty handlowej na podstawie art. 6 ust 1 lit. a. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
    3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

    Czy techniki sprzedaży sprzedają?

    Nie raz spotkałeś się pewnie z trenerami, którzy szkolą z najlepszych technik sprzedaży, co więcej są prowadzone przez wieloletnich praktyków biznesu. Brzmi dobrze? Myślisz o rozwoju w zakresie sprzedaży i szukasz „złotego grala”, który pozwoli tobie zamykać każdą sprzedaż? Musimy zdradzić Ci pewien sekret – żadna technika, metoda sprzedaży, budowanie relacji, same z siebie nie sprzedają. Sprzedaż jest procesem i tak każdy handlowiec powinien go postrzegać. Chodzi o to, że bez ogromu pracy, treningu, przygotowań i odpowiednich narzędzi nie przebiegniesz maratonu. Nie będziesz mistrzem. Z technikami sprzedaży jest podobnie – jeśli twój zespół handlowy nie jest świadomy technik sprzedażowych, nie rozwija swoich kompetencji w zakresie negocjacji, nie potrafi badać potrzeb, nie aktualizuje strategii, to pozostaje z tyłu za konkurencją .

    Program szkolenia zawsze napisany jest w taki sposób, aby wspierał w zakresie sprzedaży tego szkolenia, a jak to wygląda z ofertą, którą Ty lub zespół Twoich handlowców wysyła? Czy oferty wysłane na adres e mail klienta spowodują, że nasze produkty zostaną wybrane przez klienta? Na pewno mogą pomóc i wesprzeć handlowca, jednak są jedynie narzędziem.

    Techniki sprzedażowe nie sprzedają, mogą jedynie zwiększyć efektywność i dać możliwość handlowcowi poprowadzić swoją sprzedaż bardziej świadomie. Nasze szkolenia sprzedażowe mają pomóc zrozumieć mechanizmy, wyjaśnić co działa na klienta, co wspiera i co ogranicza. Dopiero wtedy handlowcy mogą dostrzec korzyści i z pełnym zrozumieniem zarządzać procesem sprzedaży.

     

    Jakie efekty mogą przynieść szkolenia dla handlowców?

    Warto zastanowić się nad tym, czy chodzi nam tylko o wiedzę naszych handlowców. Część osób chce poznać nowe strategie i techniki sprzedaży. Prowadząc warsztaty w całej Polsce dla wielu branż widzimy jedno, że wielu uczestników nie widzi co mogą udoskonalić w swoim obszarze, wykorzystując swoje doświadczenie i mechanizmy, które w prosty sposób przyniosą im efekty. Nasi Trenerzy dzielą się swoim doświadczeniem, wskazują proste metody, które w krótkim czasie mają poprawić skuteczność handlowca. Czy to najlepsze techniki sprzedaży? Nie o to chodzi, nas nie interesuje marketing. Ważne jest dla nas to, aby po naszych szkoleniach sprzedażowych firma powiedziała, że mimo trudnej sytuacji rynkowej handlowcy sprzedają produkty i usługi, działają bardziej świadomie z klientami. Negocjacje dla nich to teraz chleb powszedni i co więcej docierają do firm, których nie udawało im się pozyskać. Często też, przy różnych projektach wdrażamy pakiety indywidualnych konsultacji, aby korzystać z bieżących doświadczeń, którymi handlowcy dzielą się z trenerami. Wdrażane wskazówki i wspólne opracowanie rozwiązań przekłada się na rozmowy z kolejnymi klientami i sprzedaż dodatkowych usług.

     

    Hybrydowe szkolenie sprzedażowe

    Zamknięte projekty szkoleniowe pozwalają na to, aby zaprojektować szkolenia w taki sposób, aby rozwój handlowców przyjął formę procesu rozwojowego. Hybrydowe podejście łączy szkolenie stacjonarne oraz szkolenia online. Badanie potrzeb jest w tym wypadku kluczowe, ze względu na to, że szkolenia rozłożone są w czasie na 3-6 miesięcy i odbywają się w różnych odstępach czasowych, przy wykorzystaniu wielu metod pracy. Ważne jest tutaj efektywne zarządzanie zespołem przez menedżera i dobranie wraz z trenerem takiej formy, aby nie wpływała ona negatywnie na aktualne działania w firmie. Lepiej iść w takim razie w szkolenia otwarte czy zamknięte projekty rozwojowe? Nie ma tutaj jednej odpowiedzi, wybierając szkolenie musimy wziąć pod uwagę co chcemy osiągać. Porozmawiaj z nami online, to chętnie powiemy jaki kierunek działań może być najlepszy dla Twojej firmy.

     

    Ile nowych technik sprzedaży pozna handlowiec podczas warsztatów?

    Lepszym pytaniem jest ile z nich wykorzysta w pracy z klientem i czy przełoży się to na ilość wysłanych ofert, które z uśmiechem na twarzy klient zaakceptuje. Często patrząc na program szkolenia sprzedażowego zwracamy uwagę na ilość punktów, technik, czy metod sprzedaży. Jednak klucz dobrych szkoleń tkwi nie w ilości poznanych technik sprzedaży, technik wywierania wpływu, czy modelów językowych. Najważniejsze jest zrozumienie mechanizmów, wypracowanie wielu sposobów zastosowania danej techniki i wdrożenia w swój warsztat sprzedażowy. Wszystko zależy od zarządzania przez handlowca całym procesem sprzedaży, ponieważ klient nie kupuje technik sprzedaży. Techniki są jedynie narzędziami, które mają za zadanie pomóc i zwrócić uwagę na te aspekty, na których nam zależy. Zależy nam na jakości, co oznacza że nasi Trenerzy sprzedaży wyznają zasadę „Lepiej poznać dobrze, zrozumieć i przećwiczyć dwie techniki sprzedaży i wdrożyć je w swój warsztat, niż usłyszeć o dziesięciu”.

     

    Dlaczego szkolenia sprzedażowe nie działają?

    Powodów braku efektywności szkoleń sprzedażowych jest przynajmniej kilka. Wiele ludzi myśli, że szkolenia dla handlowców są proste i można załatwić je bardzo prosto. „Zróbmy najlepiej jeden dzień szkoleń z technik sprzedaży i po szkoleniu ludzie nabędą umiejętności na zwiększenie dotychczasowych wyników pozyskują nowych kilkunastu nowych klientów”. Adam Pluciński, doświadczony trener biznesu, praktyk sprzedaży, właściciel Circinus Training Center oświadcza:

    „Jeśli ktoś ma takie skuteczne szkolenie handlowe i w ciągu jednego dnia szkoleniowego zwiększy umiejętności handlowe moich doradców, co bezpośrednio przełoży się na pozyskanie nawet kilku nowych klientów b2b, to chętnie i dużo zapłacę za taki warsztat”

    Kilka powodów i odpowiedzi, które pomogą zrozumieć, dlaczego szkolenia sprzedażowe nie działają:

     

    • gotowe programy szkoleń sprzedażowych nie odpowiadają na potrzeby poszczególnych pracowników
    • brak badania potrzeb szkoleniowych i pogłębienia wiedzy o firmie, menedżerach, handlowcach i produktach
    • brak znajomości procesu sprzedaży danej organizacji przez firmę szkoleniową, czy trenerów dedykowanych do projektu
    • brak wsparcia menedżerów przed/w trakcie/i po szkoleniu sprzedażowym
    • błędy na poziomie komunikacji
    • brak przygotowania trenera do warsztatów
    • brak narzędzi wspierających przedstawicieli handlowych we wdrażaniu nowo zdobytej wiedzy

    To tylko niektóre z błędów, które popełniane są na etapie planowania szkolenia sprzedażowego. Dlaczego piszemy, że szkolenia sprzedażowe, warsztaty z technik sprzedaży dla b2b i b2c są nieefektywne? Bo odpowiednio dopasowane projekty rozwojowe, strategia, realnie określone cele, przygotowanie, trenerzy praktycy to tylko kilka rzeczy o których trzeba pomyśleć inwestując w szkolenie. Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz projekt jaki zrealizowaliśmy przy współpracy z naszym klientem, zobacz nasze doświadczenia i sprawdź co udało nam się osiągnąć.