Część I: Krajobraz social media
Różne portale, różne narzędzia, różne rozwiązania: Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Linkedin; jak wykorzystywać, gdzie tworzyć profile i jak osiągać efekty.
Część II: Budowa strategii social media i budowa person sprzedażowych
Strategia social media – co musi zawierać, po co ją tworzyć, w jaki sposób skutecznie przygotować, żeby sprzedawać.
Część III: Anatomia postów
Jak pisać dobre posty na Facebooka, które będą sprzedawać; jak tworzyć angażujące treści na Instagramie; praktyczne ćwiczenia.
Część IV: Social Selling w praktyce
Czym jest social selling, jak budować lejek sprzedażowy w oparciu o media społecznościowe, jak obsługiwać klientów, jak powinien wyglądać profil sprzedawcy w mediach społecznościowcyh, praktyczne ćwiczenia.
Część V: Pozyskiwanie leadów sprzedażowych na Facebooku i Instagramie
Skąd brać dobre leady, monetaryzowanie sieci społecznościowych, przykłady.
Część VI: Dlaczego content marketing jest nadal królem i jak wspiera działania sprzedażowe
Czym jest content marketing, jakie są trendy, jak użyć bloga, aby generować nowe zapytania, zbierać leady sprzedażowe i lepiej sprzedawać.
Część VII: Narzędzia social sellingu
Praktyczne narzędzia do generowania leadów, pięlęgnowania ich i konwersji w oparciu o media społecznościowe.
Część VIII: Sesja Q&A
Sesja pytań i odpowiedzi.