Nowa era sprzedaży już trwa!

Jeszcze jakiś czas temu, głównym narzędziem pozyskiwania Klienta był samochód, kilka wizyt u Klienta i …. często nasz wysiłek nie kończył się sprzedażą.

Aleksander Bell wynalazł rewelacyjne narzędzie, które stało się podstawową formą, a co ważniejsze dużo tańszą niż dotychczas stosowane.

Jeśli chcesz wykorzystać swój potencjał i możliwości Handlowców, zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży to jest szkolenie właśnie dla Ciebie i Twoich Handlowców.

Program szkolenia

1.      Sprzedaż jako kluczowa kompetencja przyszłości
§  Czym jest sprzedaż? – Pozwól kupować swoim Klientom!
§  Cechy dobrego sprzedawcy – czym charakteryzuje się profesjonalny Handlowiec?
§  Zasady  profesjonalnej sprzedaży przez telefon – jak zdobyć Klienta?

2.      Komunikacja i zasady prawidłowego komunikowania się przez telefon
§  Elementy wokalne – jak mówić, by Klienci chcieli Cię słuchać?
§  Elementy werbalne – kluczowe treści w pozyskiwaniu Klientów na odległość
§  Techniki aktywnego słuchania – słuchaj co mówi Klient, dostosuj najlepszy produkt
§  Bariery komunikacyjne – nie pozwól, by Klient uciekł do konkurencji

3.      Etapy profesjonalnej telefonicznej rozmowy sprzedażowej
§  Przygotuj się na wszystko –  wachlarz przewag konkurencyjnych
§  Powitanie i nawiązanie kontaktu

  • Jak wyróżnić się wśród tysięcy sprzedawców telefonicznych?
  • Znowu ta “Sekretarka” – jak zainteresować ją swoim produktem lub trafić do osoby decyzyjnej
  • Proste kroki na zainteresowanie klienta w pierwszym zdaniu

§  Budowanie pierwszego wrażenia i autorytetu sprzedawcy

  • Co wpływa na pierwsze wrażenie?
  • Ile mam czasu, aby mój rozmówca mnie kupił?
  • Jak zaskoczyć Klienta?

§  Badanie potrzeb i motywów  zakupu Klienta

  • Poznaj swojego Klienta
  • Pozwól kupić Klientowi to co oferujesz
  • Najlepsze techniki, które  pomogą Tobie w sprzedaży!
  • Budujemy pytania, po których Twój Klient sam będzie chciał kupić Twój produkt

§  Metody przedstawienia oferty         

  • Jak zaprezentować produkt, by Klient musiał go kupić?
  • Działanie na wyobrażeniach Klienta – stosuj najefektywniejsze metody prezentacji
  • Pomóż Klientowi dobrać najlepsze rozwiązania

§  Praca z zastrzeżeniami i obiekcjami Klienta- metody argumentacji

  • Walcz ceną – albo zarabiaj na sprzedaży!
  • “Nie jestem zainteresowany”, “Korzystamy z konkurencji”, “Mam już wszystko”, “Niczego nie potrzebuję”, “Nie lubię zmian” – nie daj się zaskoczyć poznaj techniki, które pomogą Tobie radzić sobie z obiekcjami.
  • OBIEKCJE TWOICH KLIENTÓW – wypracujemy rozwiązania, na obiekcje Twojego Klienta!

§  Finalizacja rozmowy- techniki

  • Jak zakończyć rozmowę sprzedażą?
  • Techniki i metody szybkiego domykania sprzedaży?
  • Udowodnij Klientowi, że Twój produkt/usługa jest godna jego uwagi.

4.      Język perswazji – zaczaruj swojego Klienta!
§  Założenia – praktyczne ćwiczenia, gotowe rozwiązania do zastosowania od razu po szkoleniu
§  Techniki perswazyjne – poznaj w jaki sposób, pomóc Klientowi wybrać Twój produkt/usługę

5.      Reguły wywierania wpływu
§  Reguły, które pomogą wpłynąć na Twojego Klienta
§  Dowiedz się jak działa umysł Twojego Klienta
§  Twój produkt jest idealnym i najlepszym rozwiązaniem dla Twoich Klientów

Cele szkolenia

  • Zwiększenie świadomości znaczenia procesu sprzedaży telefonicznej
  • Doskonalenie umiejętności sprzedażowych poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu
  • Powiększenie portfela Klientów z wykorzystaniem telefonu
  • Budowanie relacji z Klientem w rozmowach telefonicznych
  • Poznanie w praktyce najlepszych technik sprzedaży

Korzyści

  • Zwiększenie świadomości znaczenia procesu sprzedaży telefonicznej
  • Doskonalenie umiejętności sprzedażowych poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu
  • Powiększenie portfela Klientów z wykorzystaniem telefonu
  • Budowanie relacji z Klientem w rozmowach telefonicznych
  • Poznanie w praktyce najlepszych technik sprzedaży

Uczestnicy

  • m.in.: przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, konsultanci i doradcy telefoniczni, sprzedawcy, telemarketerzy, agenci