1. Sprzedaż jako kluczowa kompetencja przyszłości
§ Czym jest sprzedaż? – Pozwól kupować swoim Klientom!
§ Cechy dobrego sprzedawcy – czym charakteryzuje się profesjonalny Handlowiec?
§ Zasady profesjonalnej sprzedaży przez telefon – jak zdobyć Klienta?
2. Komunikacja i zasady prawidłowego komunikowania się przez telefon
§ Elementy wokalne – jak mówić, by Klienci chcieli Cię słuchać?
§ Elementy werbalne – kluczowe treści w pozyskiwaniu Klientów na odległość
§ Techniki aktywnego słuchania – słuchaj co mówi Klient, dostosuj najlepszy produkt
§ Bariery komunikacyjne – nie pozwól, by Klient uciekł do konkurencji
3. Etapy profesjonalnej telefonicznej rozmowy sprzedażowej
§ Przygotuj się na wszystko – wachlarz przewag konkurencyjnych
§ Powitanie i nawiązanie kontaktu
- Jak wyróżnić się wśród tysięcy sprzedawców telefonicznych?
- Znowu ta “Sekretarka” – jak zainteresować ją swoim produktem lub trafić do osoby decyzyjnej
- Proste kroki na zainteresowanie klienta w pierwszym zdaniu
§ Budowanie pierwszego wrażenia i autorytetu sprzedawcy
- Co wpływa na pierwsze wrażenie?
- Ile mam czasu, aby mój rozmówca mnie kupił?
- Jak zaskoczyć Klienta?
§ Badanie potrzeb i motywów zakupu Klienta
- Poznaj swojego Klienta
- Pozwól kupić Klientowi to co oferujesz
- Najlepsze techniki, które pomogą Tobie w sprzedaży!
- Budujemy pytania, po których Twój Klient sam będzie chciał kupić Twój produkt
§ Metody przedstawienia oferty
- Jak zaprezentować produkt, by Klient musiał go kupić?
- Działanie na wyobrażeniach Klienta – stosuj najefektywniejsze metody prezentacji
- Pomóż Klientowi dobrać najlepsze rozwiązania
§ Praca z zastrzeżeniami i obiekcjami Klienta- metody argumentacji
- Walcz ceną – albo zarabiaj na sprzedaży!
- “Nie jestem zainteresowany”, “Korzystamy z konkurencji”, “Mam już wszystko”, “Niczego nie potrzebuję”, “Nie lubię zmian” – nie daj się zaskoczyć poznaj techniki, które pomogą Tobie radzić sobie z obiekcjami.
- OBIEKCJE TWOICH KLIENTÓW – wypracujemy rozwiązania, na obiekcje Twojego Klienta!
§ Finalizacja rozmowy- techniki
- Jak zakończyć rozmowę sprzedażą?
- Techniki i metody szybkiego domykania sprzedaży?
- Udowodnij Klientowi, że Twój produkt/usługa jest godna jego uwagi.
4. Język perswazji – zaczaruj swojego Klienta!
§ Założenia – praktyczne ćwiczenia, gotowe rozwiązania do zastosowania od razu po szkoleniu
§ Techniki perswazyjne – poznaj w jaki sposób, pomóc Klientowi wybrać Twój produkt/usługę
5. Reguły wywierania wpływu
§ Reguły, które pomogą wpłynąć na Twojego Klienta
§ Dowiedz się jak działa umysł Twojego Klienta
§ Twój produkt jest idealnym i najlepszym rozwiązaniem dla Twoich Klientów