Część I: Gdzie są nasi klienci? Krajobraz social media.
Różne portale, różne narzędzia, różne rozwiązania: Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Linkedin, Wykop, Snapchat, Pinterest; jak wykorzystywać, gdzie tworzyć profile i jak osiągać zamierzone efekty.
Cześć II: Zachowanie naszego klienta w mediach społecznościowych
W jaki sposób skutecznie się przygotować do obsługi klientów w mediach społecznościowych? Czym są persony i jak je stworzyć? Jak wygląda dzisiaj ścieżka zakupowa naszych klientów? Jakie klienci mają potrzeby i oczekiwania od firm?
Część III: Customer Service vs Customer Success
Czym tak naprawdę jest „customer success” i „customer service / support”? Dlaczego obie role są tak ważne dla twojej firmy? Jakimi metrykami mierzyć efektywność działań obsługi klienta i customer success oraz co te statystyki dokładnie oznaczają?
Część IV: Obsługa klienta w social media w praktyce
Na co zwracać uwagę przy obsłudze klienta w mediach społecznościowych? Które firmy robią to dobrze? Jak znajdywać niezadowolonych klientów? Kiedy odpisywać, a kiedy nie? Czym jest social listening i jak wykorzystać jego siłę. Praktyczne przykłady i ćwiczenia.
Cześć V: Kryzysy w social media, hejt, negatywne opinie
Jak sobie z nimi radzić? Jak wykorzystać potencjalny kryzys i przekuć go w sukces wizerunkowy naszej firmy. Praktyczne przykłady i ćwiczenia.
Cześć V: Kryzysy w social media, hejt, negatywne opinie
Jak sobie z nimi radzić? Jak wykorzystać potencjalny kryzys i przekuć go w sukces wizerunkowy naszej firmy. Praktyczne przykłady i ćwiczenia.
Część VI: Narzędzia do obsługi klientów
Praktyczne narzędzia do obsługiwania klientów, zbierania danych, automatyzacji procesów customer support.
Część VII: Sesja Q&A
Sesja pytań i odpowiedzi.