1. Współczesny Klient
§ Kim jest Klient XXI wieku?
§ Jak Klient chce kupować? – oczekiwania Klientów względem Profesjonalnego Handlowca
§ Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne
2. Etapy rozmowy handlowej
§ Nawiązanie kontaktu i budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia
- Przygotuj się do rozmowy i określ swój CEL
- Docieranie do osób decyzyjnych – dowiedz się jak ominąć “bariery”
- Przykuj uwagę rozmówcy – zaawansowane techniki zainteresowania Klienta w pierwszych zdaniach
- Graj w to co Klient – otwórz rozmowę handlową z sukcesem!
§ Badanie potrzeb Klienta i techniki aktywnego słuchania
- Psychologia relacji – mechanizmy kontaktu z Klientem
- Dopasuj się do Klienta – słuchaj, pytaj i stosuj NAJLEPSZĄ TECHNIKĘ SPRZEDAŻY
- Perswazyjne pytania, które otworzę Tobie drogę do Klienta
§ Przedstawienie rozwiązań- założenia języka perswazji i języka korzyści
- Najbardziej efektywny model prezentacji produktów i usług
- Pozwól Klientowi kupić Twoje historie
- Pokaż co masz – Twój Klient sam poprosi Ciebie, abyś mu sprzedał
§ Finalizacja próbna
§ Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji
- Cena, cena i jeszcze raz cena – a Ty pokaż Klientowi w prosty sposób, dlaczego właśnie tyle jest warty Twój produkt/usługa
- Psychologia ceny
- “Mam swojego dostawcę”, “Niczego nie potrzebuję”, “Proszę przesłać e-mail”, “Jak co to oddzwonimy” – praktyczne i sprawdzone techniki, które pomogą Tobie poradzić sobie z obiekcjami
§ Podsumowanie i zamknięcie sprzedaży
- Poznaj techniki i zacznij zamykać więcej transakcji
- Pokaż na co Cię stać – zyskaj więcej i długofalowo
3. Cross i up-selling, wyciśnij 100% z każdej sprzedaży.
4. Podsumowanie i zakończenie szkolenia