Wystarczy tylko jeden dzień, by zacząć słyszeć “TAK”

Łatwy, szybki i przyjemny sposób, aby dowiedzieć się jak w nowoczesny i skuteczny sposób pozyskiwać Klientów. Sprzedajemy od dziecka, to jest moment by zwiększyć swoją skuteczność i zarobić na tym większe pieniądze.

Psychologia Klienta pozwoli Tobie na poznanie przyczyn, dla których Klient mówi “NIE”. Wystarczy tylko jeden dzień, by zacząć słyszeć “TAK

Jeśli jesteś świadomy, iż rozwój w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, pomoże Tobie osiągnąć sukces i zwiększyć zysk, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Program szkolenia

1.      Współczesny Klient
§  Kim jest Klient XXI wieku?
§  Jak Klient chce kupować? – oczekiwania Klientów względem Profesjonalnego Handlowca
§  Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne

2.      Etapy rozmowy handlowej
§  Nawiązanie kontaktu i budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia

  • Przygotuj się do rozmowy i określ swój CEL
  • Docieranie do osób decyzyjnych – dowiedz się jak ominąć “bariery”
  • Przykuj uwagę rozmówcy – zaawansowane techniki zainteresowania Klienta w pierwszych zdaniach
  • Graj w to co Klient – otwórz rozmowę handlową z sukcesem!

§  Badanie potrzeb Klienta i techniki aktywnego słuchania

  • Psychologia relacji – mechanizmy kontaktu z Klientem
  • Dopasuj się do Klienta – słuchaj, pytaj i stosuj NAJLEPSZĄ TECHNIKĘ SPRZEDAŻY
  • Perswazyjne pytania, które otworzę Tobie drogę do Klienta

§  Przedstawienie rozwiązań- założenia języka perswazji i języka korzyści

  • Najbardziej efektywny model prezentacji produktów i usług
  • Pozwól Klientowi kupić Twoje historie
  • Pokaż co masz – Twój Klient sam poprosi Ciebie, abyś mu sprzedał

§  Finalizacja próbna

  • Zakontraktuj Klienta!

§  Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji

  • Cena, cena i jeszcze raz cena – a Ty pokaż Klientowi w prosty sposób, dlaczego właśnie tyle jest warty Twój produkt/usługa
  • Psychologia ceny
  • “Mam swojego dostawcę”, “Niczego nie potrzebuję”, “Proszę przesłać e-mail”, “Jak co to oddzwonimy” – praktyczne i sprawdzone techniki, które pomogą Tobie poradzić sobie z obiekcjami

§  Podsumowanie i zamknięcie sprzedaży

  • Poznaj techniki i zacznij zamykać więcej transakcji
  • Pokaż na co Cię stać – zyskaj więcej i długofalowo

3.      Cross i up-selling, wyciśnij 100% z każdej sprzedaży.

4.      Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Cele szkolenia

  • Cel jest tylko jeden – poznanie w praktyce nowoczesnych technik sprzedaży i zwiększenie swojej skuteczności

Korzyści

  • Poznasz nowoczesne techniki sprzedaży i wykorzystasz je od razu po szkoleniu w praktyce
  • Dowiesz się co myśli Twój Klient i zaczniesz na nim zarabiać prawdziwe pieniądze
  • Otrzymasz wiedzę, której nie posiadają inni – tak niewiele dzieli Cię od wyprzedzenia konkurencji

Uczestnicy

  • m.in.: Przedstawiciele Handlowi, sprzedawcy, ubezpieczyciele, właściciele sklepów i przedsiębiorstw, specjaliści ds. sprzedaży, doradcy finansowi i inwestycyjni, agenci i pośrednicy handlowi