Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

    1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Circinus Training Center Adam Pluciński, z siedzibą w Siekierkach Wielkich, ul. Łąkowa 33, numer NIP 6222549089 w celu kontaktu telefonicznego i przedstawienia oferty handlowej na podstawie art. 6 ust 1 lit. a. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
    3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

    aktualności

    Circinus Training Center partnerem nagród w konkursie Polish Contact Center Awards

    By 15 kwietnia 2023 No Comments

    Circinus Training Center partnerem nagród w konkursie Polish Contact Center Awards

    Polish Contract Center Awards to najważniejsze tego typu wydarzenie na polskiej arenie. Konkurs promuje branżę Contact Center i Customer Service oraz nagradza najlepsze praktyki rynkowe wśród firm z obszaru zdalnej komunikacji z klientem.

    Bardzo się cieszymy, że jako firma szkoleniowa, która specjalizuje się w zakresie komunikacji z klientami, mogliśmy stać się częścią Polish Contact Center Awards! Jesteśmy dumni z merytorycznego zaangażowania Adama Plucińskiego, który przewodniczył jury w kilku poprzednich edycjach, a w tym roku w nim zasiada. 

    Jako partnerzy nagród zorganizujemy dla zwycięzców wyjątkowo rzeczowe szkolenia.

    Zwycięzcy kategorii osobowych „Ludzie i Zespoły” otrzymają warsztat szkoleniowy “Ludzie z 4 planet-  budowanie samoświadomości osobistej i biznesowej w oparciu o FRIS®”

    Finaliści sekcji „Komunikacja z Klientami” otrzymają szkolenie „FRIS® w rozwoju menedżerów, zespołów i organizacji”.

    Trzymamy za wszystkich kciuki! Do zobaczenia na sali szkoleniowej!

    Chcesz dowiedzieć się więcej o FRIS®? Sprawdź 7 odcinek podcastu Między SZelkami – Jak FRIS wspiera managerów w budowaniu efektywnego zespołu.