
Circinus Training Center partnerem nagród w konkursie Polish Contact Center Awards
Polish Contract Center Awards to najważniejsze tego typu wydarzenie na polskiej arenie. Konkurs promuje branżę Contact Center i Customer Service oraz nagradza najlepsze praktyki rynkowe wśród firm z obszaru zdalnej komunikacji z klientem.
Bardzo się cieszymy, że jako firma szkoleniowa, która specjalizuje się w zakresie komunikacji z klientami, mogliśmy stać się częścią Polish Contact Center Awards! Jesteśmy dumni z merytorycznego zaangażowania Adama Plucińskiego, który przewodniczył jury w kilku poprzednich edycjach, a w tym roku w nim zasiada.
Jako partnerzy nagród zorganizujemy dla zwycięzców wyjątkowo rzeczowe szkolenia.
Zwycięzcy kategorii osobowych „Ludzie i Zespoły” otrzymają warsztat szkoleniowy “Ludzie z 4 planet- budowanie samoświadomości osobistej i biznesowej w oparciu o FRIS®”
Finaliści sekcji „Komunikacja z Klientami” otrzymają szkolenie „FRIS® w rozwoju menedżerów, zespołów i organizacji”.
Trzymamy za wszystkich kciuki! Do zobaczenia na sali szkoleniowej!
Chcesz dowiedzieć się więcej o FRIS®? Sprawdź 7 odcinek podcastu Między SZelkami – Jak FRIS wspiera managerów w budowaniu efektywnego zespołu.