“Zadbaj o swoich pracowników, a oni zadbają o Twoją firmę i Twoich klientów” – tak często mówi założyciel Circinus Training Center Adam Pluciński. Zmieniające się potrzeby klientów, ale także rosnące i zmieniające się potrzeby rynku sprawiają, że od pracowników wymaga się coraz więcej. Jeśli więc chcesz, aby Twoja firma posiadała najlepszych specjalistów w branży, musisz wyposażyć ich w najbardziej pożądane umiejętności w 2025 roku.
Kompetencje interpersonalne to jedne z najbardziej pożądanych umiejętności wśród pracowników. Komunikacja, umiejętność rozwiązywania konfliktów, odporność na stres, zdolność do współpracy i pracy w zespole są szczególnie potrzebne w dobie pracy zdalnej, kiedy pracownicy mają ze sobą coraz mniej kontaktu personalnego i możliwości poznania się podczas codziennych spotkań w biurze.
Umiejętne przywództwo to nie tylko slogan, a konieczna umiejętność dla każdego lidera. Dziś nie wystarczy już, by lider delegował zadania i rozliczał z ich wykonania. Lider powinien umieć motywować i inspirować zespół, budować zaufanie wśród pracowników i efektywnie z nimi negocjować.
W świecie, gdzie automatyzacja i sztuczna inteligencja dominują w wielu aspektach, kreatywność stanie się kluczowym atutem. Pracownicy zdolni do myślenia „poza schematami” oraz generowania innowacyjnych pomysłów będą poszukiwani w każdej branży.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces w 2025 roku, niezbędne będzie wyposażenie pracowników w nowe umiejętności, dzięki którym łatwiej dotrą do potencjalnych klientów i w pełni wykorzystają swój potencjał.
Napisz lub zadzwoń, a zorganizujemy dla Was szkolenie z zarządzania, szkolenie managerskie, warsztaty teambuildingowe, czy szkolenie dla obsługi klienta:
kontakt@circinus.pl lub +48 733 606 101