Webinar 29.04.2020: Obsługa relacyjna kluczem bezpieczeństwa na przyszłość- jak się tego nauczyć?
W ostatnim czasie jeszcze więcej mówi się o sprzedaży relacyjnej. Dlaczego? Ponieważ jest ona sukcesem do tego by osiągnąć większe zyski – teraz lub w przyszłości. Klienci znają już „sztuczki” sprzedażowe i z niechęcią podchodzą do osoby, która im coś oferuje. Tym bardziej teraz – firmy często tną koszty, nie każdy produkt jest 'produktem pierwszej potrzeby’. Pojawiają się też nowe obiekcje – zarówno w głowach Klientów, jak i w nas samych.
Trzeba więc skupić się na tym, by zmaksymalizować swoje działania teraz, ale też przygotować się na powrót do codzienności. Relacje mogą pomóc Ci w tym, aby Klient kupił właśnie od Ciebie – kiedy będzie odpowiedni dla niego moment.
Nasz kolejny webinar da Wam narzędzia, które pozwolą jeszcze lepiej budować relacje z Klientem – zarówno obecnym, jak i potencjalnym. Kierujemy go do osób, które na co dzień zajmują się obsługą Klienta czy sprzedażą oraz mają swoje zespoły, które się z Klientami kontaktują.
Co tym razem w programie?
- Profesjonalna komunikacja w relacji z Klientami – co tak naprawdę oznacza?
- Co możemy zrobić na tą chwilę, aby utrzymać Klienta?
- Budowanie relacji, ale na czym to polega? Jak budować i utrzymać relacje w czasie koronawirusa?
- Jaki jest cel nawiązywania relacji w czasie pandemii?
Widzimy się już 29 kwietnia, by zdobyć kolejną dawkę wskazówek i narzędzi do działania!
Webinar poprowadzi Viola Zybała- certyfikowany coach ICF i trener biznesu, mentor. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, call center i obsłudze Klienta. Właśnie przy tego typu projektach wspiera Circinusa podczas warsztatów i konsultacji. Nasze maserati w projektach dla branży automotive ;))
Jeszcze się nie zapisałeś? Wypełnij formularz poniżej i widzimy się 29.04!