Twoi Handlowcy tracą Klientów w “głupi sposób”? Cały czas są zarobieni i nie mają czasu, a Klient “ucieka im między palcami”? Inwestujesz w marketing konkretne pieniądze, Klienci dzwonią i wysyłają zapytania – jaki procent z nich kończy się sprzedażą?
Jeśli nie wiesz, to już wiesz że to pierwszy podstawowy problem – nie mając danych nie możesz podejmować świadomych decyzji. Dokonując zmiany musisz ją po prostu zmierzyć.
Jeśli wiesz – brawo TY! Choć na ile ten procent jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
„Niestety 80% handlowców nie wykorzystuje w pełni potencjału Klienta. Podzielę się z Wami kilka praktycznymi wskazówkami, które od ręki mogą zwiększyć sprzedaż” – Adam Pluciński, już 30 lipca, przeprowadzi dla Was webinar szkoleniowy, podczas którego:
- Zdefiniujesz “wąskie gardła w procesie sprzedaży”
- Poznasz technikę “skracania procesu sprzedaży”
- Uzyskasz wskazówki, które pomogą zwiększyć w Twoim zespole ilość zamykanych transakcji sprzedażowych
- Zaimplementujesz techniki sprzedażowe, które mogą wpłynąć na zwiększenie sprzedaży produktów
- Dowiesz się jakie produkty nie sprzedają się w Twojej Firmie i dlaczego, co więcej dowiesz się jak to zmienić!
Agenda:
- Wąskie gardła w sprzedaży – co powoduje, że pomimo dużego zaangażowania czasowego, Handlowiec nie zamyka sprzedaży?
- Czego nie robią Handlowcy i przed czym się bronią?
- Niewykorzystany potencjał bazy danych; Jak z bazy danych wycisnąć 110%!
- Hot-dog na stacji, kawa? Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy, aby nie stracić relacji z Klientem!
- Dystans 10 km – dlaczego handlowiec poddaje się na 8-9 kilometrze?
- Jakie produktu/usługi nie sprzedają się w Twojej Firmie?
- Nie dbasz – nie masz; Jak zadbasz, tak sprzedasz – jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Klientów?
Kiedy? 30 lipca, w czwartek, w godzinach 10:00 – 11:00.
Tylko poniższy formularz dzieli Cię od zapisu 🙂 Zapisz się i zwiększ swoją sprzedaż!
Webinar poprowadzi Adam Pluciński, który od ponad 15 lat pracuje w sprzedaży i ze sprzedawcami 😉 To on pokona z Wami bariery i pokaże możliwości nowej rzeczywistości. Dostaniecie od niego kilka prostych, acz nie oczywistych tipów do wdrożenia od zaraz.
Dla dociekliwych więcej o Adamie: Trener Biznesu, Ekspert branży Call Contact Center, Przewodniczący Konkursu Telemarketer Roku, jedna z 25 najważniejszych osób branży customer care minionego roku. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center. Mąż i ojciec, sprzedawca, po prostu jeden z Was! Zresztą, wpadajcie na jego LinkedIn 🙂
To co, widzimy się na webinarze? 🙂