Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

    1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Circinus Training Center Adam Pluciński, z siedzibą w Siekierkach Wielkich, ul. Łąkowa 33, numer NIP 6222549089 w celu kontaktu telefonicznego i przedstawienia oferty handlowej na podstawie art. 6 ust 1 lit. a. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
    3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

    aktualności

    Trendy w Obsłudze Klienta – na jakie zmiany warto zwrócić uwagę?

    Obsługa Klienta to jeden z najważniejszych działów w firmie, który wbrew pozorom ma naprawdę duży wpływ na wyniki sprzedażowe organizacji. Dlatego właśnie warto zwrócić szczególną uwagę na trendy, które pojawiły się w 2024 roku, i jak wskazują dane, będą się dalej rozwijać. 

    Poznaj dwa największe trendy w obsłudze klienta w 2024 roku:

    Proaktywna i kompleksowa obsługa klienta – zmiana z reaktywnego na proaktywne zaangażowanie klientów rozpoczęło zmiany w procesie obsługi klienta. Nowe podejście charakteryzuje się przewidywaniem potrzeb klientów i zaspokajaniem ich jeszcze zanim klienci sami o to poproszą. 

    Spersonalizowane doświadczenia – wraz z rozwojem kontaktu online klienci oczekują, że będą traktowani indywidualnie, a nie maszynowo jako po prostu grupa odbiorców. W związku z tym pracownicy obsługi klienta powinni znać historię zakupową danego klienta oraz umieć przedstawić mu spersonalizowaną ofertę. 

    Widzisz, że BOK w Twojej firmie potrzebuje wsparcia i nowych kompetencji? Zorganizuj szkolenie z obsługi klienta:

    Zadzwoń: +48 733 606 101 lub napisz: kontakt@circinus.pl.