Obsługa Klienta to jeden z najważniejszych działów w firmie, który wbrew pozorom ma naprawdę duży wpływ na wyniki sprzedażowe organizacji. Dlatego właśnie warto zwrócić szczególną uwagę na trendy, które pojawiły się w 2024 roku, i jak wskazują dane, będą się dalej rozwijać.
Poznaj dwa największe trendy w obsłudze klienta w 2024 roku:
Proaktywna i kompleksowa obsługa klienta – zmiana z reaktywnego na proaktywne zaangażowanie klientów rozpoczęło zmiany w procesie obsługi klienta. Nowe podejście charakteryzuje się przewidywaniem potrzeb klientów i zaspokajaniem ich jeszcze zanim klienci sami o to poproszą.
Spersonalizowane doświadczenia – wraz z rozwojem kontaktu online klienci oczekują, że będą traktowani indywidualnie, a nie maszynowo jako po prostu grupa odbiorców. W związku z tym pracownicy obsługi klienta powinni znać historię zakupową danego klienta oraz umieć przedstawić mu spersonalizowaną ofertę.
Widzisz, że BOK w Twojej firmie potrzebuje wsparcia i nowych kompetencji? Zorganizuj szkolenie z obsługi klienta:
Zadzwoń: +48 733 606 101 lub napisz: kontakt@circinus.pl.