Adam Pluciński:
Wiele lat temu miałem okazje spędzić kilka godzin w samochodzie w trasie do Poznania z Maćkiem (Maciej Buś). Będzie mi niezmiernie miło podzielić się swoimi doświadczeniami podczas My Customer World Forum 2018 (#MCWForum).
Środowisko sprzedaży, komunikacji i obsługi klienta w Polsce ciągle się zmienia. Stosowane strategie, techniki i działania, odbiły piętno na postrzeganiu Contact Center i szeroko pojętej obsłudze klienta.
Koncepcja powstała w związku z tym jak rozwój rynku wpłynął na dzisiejszy BÓL(SHIT). Pozwala zrozumieć jak firmy nieświadomie podtrzymują taki stan, po co to robią i czy jest w tym sens?
👉Rynek pompuje sztuczną potrzebę u klientów, a firmy tworzą strategię „wciskania” rozwiązań, pod pozorem dopasowanych potrzeb.
👉Klienci mają serdecznie dosyć i odczuwają niechęć odbierając połączenie z nieznanego numeru.
👉Telemarketerzy pracują na przygotowanych skryptach, opracowanych przez „ekspertów”, powtarzając bezmyślnie silnie manipulacyjne regułki.
Jaka jest nadzieja, dla branży Contact Center i setek tysięcy ludzi, którzy na co dzień wykonują miliony połączeń. Jak odwrócić silnie zakorzenione przekonania konsumentów i stać się dla nich Ambasadorem dostarczania najlepszych rozwiązań? Z tymi pytaniami zmierzymy się podczas wystąpienia w oparciu o koncepcję, która po raz pierwszy ujrzy światło dzienne w trakcie MCW2018.
👉Miejsca dostępne na –> #MyCustomerWorldForum