Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

    1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Circinus Training Center Adam Pluciński, z siedzibą w Siekierkach Wielkich, ul. Łąkowa 33, numer NIP 6222549089 w celu kontaktu telefonicznego i przedstawienia oferty handlowej na podstawie art. 6 ust 1 lit. a. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
    3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

    aktualności

    Doskonalenie standardów obsługi klienta – Case Study ze szkolenia

    By 25 listopada 2025 No Comments

    Mieliśmy przyjemność zrealizować projekt szkoleniowy wspierające doskonalenie umiejętności i standardów obsługi klienta dla zespołu Kompanii Piwowarskiej – jednej z wiodących firm w branży piwowarskiej w Polsce.

    Celem szkolenia było wzmocnienie kompetencji w obszarze budowania relacji z klientem oraz rozwijanie postaw sprzyjających profesjonalnej, empatycznej i skutecznej komunikacji. 

    Podczas szkolenia poruszaliśmy m.in. zagadnienia dotyczące tego jak: budować pozytywne i trwałe relacje z klientem, identyfikować potrzeby klienta i dopasować styl obsługi i jak efektywnie komunikować się w wymagających lub „trudnych” sytuacjach.

    Zespół Kompanii Piwowarskiej wykazał się ogromnym zaangażowaniem, otwartością i chęcią doskonalenia – za co serdecznie dziękujemy. To dla nas ogromna satysfakcja współpracować z firmą, która tak świadomie i konsekwentnie inwestuje w rozwój swoich pracowników oraz dba o najwyższy poziom obsługi klienta. 

    Cieszymy się, że mogliśmy towarzyszyć Wam w tym procesie rozwoju.