
Mieliśmy przyjemność zrealizować projekt szkoleniowy wspierające doskonalenie umiejętności i standardów obsługi klienta dla zespołu Kompanii Piwowarskiej – jednej z wiodących firm w branży piwowarskiej w Polsce.
Celem szkolenia było wzmocnienie kompetencji w obszarze budowania relacji z klientem oraz rozwijanie postaw sprzyjających profesjonalnej, empatycznej i skutecznej komunikacji.
Podczas szkolenia poruszaliśmy m.in. zagadnienia dotyczące tego jak: budować pozytywne i trwałe relacje z klientem, identyfikować potrzeby klienta i dopasować styl obsługi i jak efektywnie komunikować się w wymagających lub „trudnych” sytuacjach.
Zespół Kompanii Piwowarskiej wykazał się ogromnym zaangażowaniem, otwartością i chęcią doskonalenia – za co serdecznie dziękujemy. To dla nas ogromna satysfakcja współpracować z firmą, która tak świadomie i konsekwentnie inwestuje w rozwój swoich pracowników oraz dba o najwyższy poziom obsługi klienta.
Cieszymy się, że mogliśmy towarzyszyć Wam w tym procesie rozwoju.

