Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

    1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Circinus Training Center Adam Pluciński, z siedzibą w Siekierkach Wielkich, ul. Łąkowa 33, numer NIP 6222549089 w celu kontaktu telefonicznego i przedstawienia oferty handlowej na podstawie art. 6 ust 1 lit. a. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
    3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

    aktualności

    Call Center i Contact Center – co zmieni się w 2024 roku?

    By 24 kwietnia 2024 No Comments

    W 2024 roku możemy liczyć na kolejną fazę dużych zmian w obszarze obsługi klienta, które są wynikiem lawiny zmian powstałej z powodu niedawnej globalnej pandemii. Jakie zmiany nas czekają i na co powinniśmy zwrócić uwagę w 2024 roku obsługując klientów przez Call i Contact Center?

    Jedną z największych zmian będzie włączenie AI, czyli sztucznej inteligencji do obsługi klientów w postaci chatów, zautomatyzowanych rozmów oraz automatycznych tłumaczeń. Dzięki szerszemu wykorzystaniu AI organizacje będą mogły bez problemu obsługiwać klientów zagranicznych. Zmniejszy się również ilość czasu poświęcona na obsługę jednego klienta – na powtarzające się pytania może odpowiedzieć chat, tak samo jak na zgłoszenia drobnych usterek.

    Skupienie na “czasie rzeczywistym” w kontakcie z klientem będzie drugą, istotną zmianą. Call i Contact Center będą kładły nacisk na zamknięcie sprzedaży czy rozwiązanie problemu podczas jednej rozmowy/jednego kontaktu. Celem tej zmiany są: zwiększenie efektywności pracy oraz zmniejszenie dużej ilości wiadomości/połączeń z klientem, co zazwyczaj odbierane jest jako spam.

    Trzeci trend bezpośrednio łączy się z drugim – personalizacja kontaktu. Call Center i Contact Center będą uważniej i w bardziej indywidualny sposób rozpatrywać sprawy każdego z klientów. Dziś nie wystarczy już indywidualne podejście jedynie w sprzedaży bezpośredniej, w dobie internetowej rzeczywistości klienci pragną spersonalizowanych ofert także jeśli są “tylko” ikonką na monitorze komputera.

    Organizujemy szkolenia z obsługi klienta dla Contact Center oraz szkolenia sprzedażowe dla Call Center dla pracowników na każdym szczeblu zatrudnienia. Chcesz, by Twój zespół pracował efektywniej i uzyskiwał lepsze wyniki? 

    Zadzwoń: +48 733 606 101 lub napisz: kontakt@circinus.pl.