Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

    aktualnościnowości

    Budowanie świadomości i efektywności zespołów – jak wykorzystać FRIS®?

    By 21 października 2018 No Comments

    Ostatnie 10 lat, to czas w którym rozwój technologiczny zmienił się dziesięciokrotnie szybciej niż w ostatniej połowie wieku. Co to oznacza dla organizacji?

    MCW-Ból(shit) relacjiTo niesamowita zmiana dla organizacji pod kątem zarządzania kapitałem ludzkim, przetwarzania i zarządzania informacjami i wiedzą. Co więcej zmieniają się pokolenia i ich podejście do pracy.

    Jak cały czas utrzymywać wysokie zaangażowanie i efektywność zespołów?

    Rozmawiając z Prezesami, Dyrektorami i Kierownikami rożnych branż, łączy ich jedno wyzwanie pod kątem zarządzania, budowania świadomości i utrzymania efektywności zespołów pracowniczych. Nie dotyczy to jedynie działów handlowych, ale wszystkich innych, które tworzą jeden organizm w celu osiągnięcia celów. Rynek pracownika determinuje do tego, aby jak najsprawniej wykorzystywać posiadane zasoby ludzkie w taki sposób, aby jak najlepiej wykorzystać ich potencjał poprzez ich zaangażowanie – a wielu z nas dobrze wie, że jest to jedna z najtrudniejszych rzeczy do osiągnięcia.

    Podczas planowanego wystąpienia podzielę się swoim doświadczeniem z wykorzystaniem polskiego narzędzia jakim jest FRIS®.

    PROSTY, PRAKTYCZNY, POLSKI

    Trzy słowa trafnie opisujące to narzędzie. Ze względu na te cechy, cieszy się ono na polskim rynku rosnącą popularnością i staje się coraz bardziej rozpoznawalne. Sekret jego powodzenia tkwi w tym, że sprawdza się w działaniu, a ponadto jest szybko przyswajalny przez osoby, które się z nim spotkają.

    PROSTY?

    Czasami mamy przeświadczenie, że narzędzie które ma być efektywne, musi być skomplikowane. Nic bardziej mylnego. FRIS® jest intuicyjny, spójny i zrozumiały. W ciągu zaledwie kilku godzin, można poznać ogólne założenia modelu i umieścić się z dużą precyzyjnością w całym procesie. Wyjaśnia w przystępny sposób jak ludzie podejmują decyzje i rozwiązują problemy. Podczas 1 warsztacie dla grupy menedżerów wyższego szczebla i właścicieli firm, byli oni w stanie określić poszczególnych członków swojego zespołu i wyjść z szeregiem wniosków do wdrożenia zmian w swoich zespołach.

    PRAKTYCZNY

    Co jest najważniejsze, FRIS® można bardzo szybko zastosować w praktyce i pracować na własnych naturalnych predyspozycjach. Oznacza to, że stawiane przede mną zadania będą zgodne z moimi preferencjami i ich wykonanie oprócz lepszej efektywności i spójności, będzie jednocześnie interesujące i ciekawe. Mój sposób myślenia będzie adekwatny do zadania. Menedżer Projektu i szef poznając style myślenia i działania swojego zespołu od razu może dokonać zmian, które będą pracowały na korzyść zespołu.

    POLSKI

    Na polskim rynku nadal wyzwaniem jest znalezienie stricte polskich metodyk, które przekładałyby się na efektywność biznesową, szczególnie w odniesieniu do realiów w jakich pracujemy. FRIS® to zmienia, ponieważ metodyka opiera się na wynikach polskich badań, co daje pewność i zgodność dostosowania do naszych realiów.

    Kilkadziesiąt firm z którymi wdrożyliśmy powyższą metodologię, zwraca uwagę w szczególności na:

    • Świadomość zespołów w zakresie różnić w podejściu do komunikacji i wykonywania zadań
    • Efektywną motywację, dopasowaną do stylu myślenia i działania pracowników
    • Trafny dobór do zespołów projektowych
    • Wykorzystanie metodyki do efektywnego delegowania zadań wśród pracowników
    • Usprawnienie współpracy w organizacjach pomiędzy zespołami

    45 minut pozwoli nam na poznanie założeń metodologii, jak również omówienie konkretnych wdrożeń, które przełożyły się na efekty biznesowe firm.

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej, musisz pojawić się na MCW City podczas konferencji Ból(shit) relacji!

    Zapraszam serdecznie

    CEO Adam Pluciński

    Firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center!

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera, w każdym momencie możesz cofnąć swoją zgodę!

     

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera, w każdym momencie możesz cofnąć swoją zgodę!

     

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera, w każdym momencie możesz cofnąć swoją zgodę!