Już 20 lipca rusza nabór do projektu „Akademia Kompetencji Menedżera – makroregion 3: woj. małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie”. Czasu jest niewiele, jednak mamy ogromne doświadczenie w przygotowaniu całego procesu i dokumentów, które pozwolą uzyskać takie dofinansowanie.
Kto może pozyskać środki na szkolenia dla pracowników?
Niniejszy nabór skierowany jest do Przedsiębiorców należących do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, posiadających siedzibę główną na terenie Makroregionu 3 – województwo małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie, którzy spełniają warunki dostępu określone w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
Nasi doradcy weryfikują razem z Klientem, czy spełnia wszystkie warunki bazowe. Sprawdzamy również, jaką kwotę może uzyskać dane przedsiębiorstwo.
Nabór skierowany jest do Przedsiębiorstw, które planują objęcie wsparciem w ramach Projektu pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych i/lub pracowników osoby zajmujące stanowiska kierownicze lub osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze.
UWAGA: W ramach niniejszego naboru nie będą kwalifikowane mikroprzedsiębiorstwa, w tym jednoosobowe działalności gospodarcze niezatrudniające pracowników.
Akademia Menedżera, czy jest sens szkolić pracowników?
Zrealizowaliśmy już kilkanaście projektów rozwojowych dla naszych Klientów. Co mówią po projekcie? Kilka opinii poniżej:
- “Akademia pozwoliła wyposażyć naszych menedżerów w konkretne narzędzia, które mogli stosować od razu po warsztatach. Cenne było to, że w trakcie całego procesu mogli rozwiązywać swoje realne problemy.”
- “Warsztaty znacznie poprawiły komunikację w naszej firmie i pozwoliły usprawnić pracę kierowników z rozproszonymi zespołami. Mimo wieloletniego doświadczenia, poznali metody pracy z ludźmi, które pomagają im osiągać lepsze efekty”
- “To nie były kolejne nudne szkolenia, na których skupiliśmy się na podstawach. Trener poznał nasze potrzeby i w oparciu o nie zaplanował działania szkoleniowe. To pozwoliło pracować na realnych sytuacjach z którymi liderzy borykają się na co dzień.”
Chcesz porozmawiać z naszymi klientami? Daj znać skontaktujemy Was!
Jak wygląda proces pozyskiwania dofinansowania?
ETAP I – wypełnienie Formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości „Akademia Menadżera MŚP II” oraz rejestracja w BUR
ETAP II – złożenie dokumentów do Operatora
- Kontakt Operatora z Przedsiębiorcą
- Wymagane dokumenty zgłoszeniowe do Projektu (dostępne na stronie internetowej Projektu oraz w systemie SOPLIN)
- Sposób składnia dokumentów zgłoszeniowych do Projektu
Nasi doradcy pomogą w przygotowaniu się do całego procesu. Przygotujemy dedykowany projekt w oparciu o analizę przedsiębiorstwa w taki sposób, aby jak najlepiej odpowiadała na potrzeby rozwojowe pracowników.
Zostaw dane i wypełnij formularz, sprawdzimy ile przysługuje dofinansowania na Twoje przedsiębiorstwo!