Szkolenie online czy stacjonarne? Szkolenie zamknięte, otwarte, czy indywidualny coaching?
Chcesz rozwinąć kompetencje menadżerskie i zastanawiasz się, jakie działania przyniosą najlepsze efekty? Skupić się na całym zespole menedżerów jednocześnie i zorganizować dla uczestników warsztaty/cykl spotkań, czy zdecydować się na szkolenie indywidualne lub coaching? Dostępnych na rynku szkoleń dla menedżerów jest mnóstwo – możesz wybrać takie z zarządzania zespołem, wybrać program, który stawia na skuteczne motywowanie pracowników, budowanie autorytetu, delegowanie zadań, narzędzia menadżera, a może udzielanie informacji zwrotnej? Szkolenie zamknięte czy otwarte? Szkolenia stacjonarne czy szkolenie online? Realizujemy szkolenia dla wielu firm i często doradzamy im lub pokazujemy możliwości. Dobór rozwiązań dla organizacji to nasza specjalność – wiemy, jak skutecznie wspierać liderów i dzielimy się tą wiedzą podczas współpracy z naszymi klientami. Zanim złożymy ofertę, chcemy poznać organizację i wspólnie poszukać rozwiązań, które najlepiej sprawdzą się dla jej menadżerów. W zależności od potrzeb, często łączymy kursy online ze spotkaniami twarzą w twarz, poza warsztatami organizujemy indywidualne wsparcie dla menedżerów. Planujemy proces, który nie tylko rozwinie kompetencje menadżerskie, ale też wzbudzi zaangażowanie uczestników. Nasi trenerzy razem z firmą, a przede wszystkim z samymi menedżerami, opracowują cele i szukają narzędzi, którymi możemy je osiągnąć. Szukasz szkoleń menedżerskich? Dobrze trafiłeś! Numer telefonu znajdziesz w zakładce 'kontakt’ – zapraszamy 🙂
Warsztaty umiejętności menedżerskich
Dobre szkolenia menedżerskie nie tylko dostarczą wiedzy, lecz pozwalają na przećwiczenie nowych umiejętności w bezpiecznych warunkach, pod okiem eksperta. Na bieżąco udzielane są informacje zwrotne, niezależnie czy jest to szkolenie zamknięte dla wielu osób, indywidualne wsparcie czy szkolenie online. Prowadzący podpowiada rozwiązania, dzieli się doświadczeniem, obserwacjami, pomaga w osiąganiu celów w rozwoju menedżerskim. Osoby biorące udział w szkoleniu mają okazje przetestować rozwiązania, zastosować modele jeszcze podczas szkoleń, co pozwala uniknąć błędów już podczas ich codziennej pracy. Jeśli jest to szkolenie zamknięte dla kilku osób, jest to także przestrzeń do wymiany ich doświadczeń w zarządzaniu i komunikacji z zespołami. Wszystko to prowadzi do zmiany nawyków oraz efektywnego wdrażania nowych rozwiązań do codziennego zarządzania zespołem.
Realizując menedżerskie szkolenia czy Akademię Menedżera dla firmy, często przygotowujemy moduły szkoleniowe z zakresu kompetencji menadżerskich, takich jak komunikacja interpersonalna, wizerunek lidera, przywództwo, style kierowania zespołem, sztuka udzielania informacji zwrotnej, zarządzanie wielopokoleniowe, delegowanie zadań i odpowiedzialności motywowanie pracowników, zarządzanie konfliktem, budowanie relacji, budowanie poczucia odpowiedzialności za miejsce pracy, etc. Chcesz zobaczyć, jak może wyglądać projektu z tego zakresu? Przeczytaj krótki artykuł o tym, jak przygotowaliśmy szkolenia menedżerskie dla klienta z branży produkcyjnej – Akademię Mistrza Produkcji. Możesz też sprawdzić opinie i nasze doświadczenie z prowadzenia szkoleń menadżerskich – sprawdź zakładkę referencje.
Nasze szkolenia menedżerskie w obszarze rozwoju osobistego
Menedżer często bierze udział w różnych szkoleniach – najczęściej są to szkolenia z zarządzania, technik, modeli czy metod związanych z budowaniem zespołów. Zarządzanie zespołem to jedno, warto pomyśleć także o innych kompetencjach, których potrzebują Twoi pracownicy, nie tylko menedżerowie. Klienci czy sami uczestnicy szkoleń, często zwracają uwagę na potrzebę poruszenia takich kompetencji jak zarządzanie czasem, radzenie sobie ze stresem, czy zarządzanie projektami. Coraz częściej wdrażamy także do naszych projektów rozwojowych warsztaty związane z tematyką odporności psychicznej, uważności w pracy menadżera, mindfullnes czy work-life balance. W swojej pracy menedżera uczestnicy postrzegają te tematy jako wyzwania. Profesjonalne szkolenie z tej kategorii to nie tylko wiedza – to kolejny krok w kierunku bardziej efektywnej pracy. Ważne, aby reagować na potrzeby ludzi i dać im możliwość rozwoju tych umiejętności. Rzeczywistość tworzy coraz to nowe wyzwania – często wielość obowiązków menadżera, praca po godzinach, przeniesienie pracy na formę online, dbanie o efektywność własnych zadań, ale też podwładnych, oczekiwania innych, etc. To, że menadżerowie mają być wsparciem dla pracowników nie znaczy, że sami nie potrzebują wsparcia. Zadbaj o menadżerów, a oni zadbają o swój zespół!