Grają do jednej bramki: sprzedaż bez obsługi klienta na najwyższym poziomie, nie ma szans na to aby konsekwencje odnotowywać wzrosty. Są jak jeden organizm i potrzebują siebie wzajemnie.
Co ma wspólnego Dział Sprzedaży i Dział Obsługa Klienta?
Dział obsługi klienta to układ krwionośny całej firmy. A wiedza w jaki sposób obsłużyć klienta i co zrobić, aby poczuł się wyjątkowo to białe i czerwone krwinki, które potrafią odżywić cały organizm oraz wpłynąć na jego prawidłowy rozwój
- Pozwól swoim klientom doświadczyć magicznej obsługi klienta, którą pokochają!
- Dobrze ustawione procesy i procedury pozwolą, aby Twoi Klienci doświadczyli pozytywnych emocji.
- Aby zmienić jednorazową sprzedaż w długotrwałą i satysfakcjonującą relację z Klientem potrzebujesz wykwalifikowanych pracowników Biura Obsługi Klienta, którzy zadbają o zadowolenie Twoich Partnerów Biznesowych.
- Uczyń z Profesjonalnej Obsługi Klienta swoją wizytówkę i zyskaj dzięki niej przewagę nad konkurencją.
U dołu strony znajdziesz CASE dotyczący jednego z naszych Klientów.
Budowa i wdrażanie standardów obsługi Klienta
Z precyzją chirurga i dokładnością kartografa stworzymy unikalny i profesjonalny standard obsługi Twojego Klienta.
Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta”, szkolenia ze sprzedaży czy szkolenia sprzedaż przez telefon to nie wszystko, ważna jest również budowa i wdrożenie standardów obsługi Klienta. Obsługa Klienta, wdrożenie jej, pozwala nie tylko stworzyć mapę działania, która zaoszczędzi czas i pozwoli wyeliminować powtarzające się błędy, ale również usystematyzuje działania pracowników i sprawi, że będzie prosta jak nigdy dotąd.
Pokrewne produkty
- Audyt procesów obsługowych
- Badanie jakości obsługi „Mystery Client”
- Podnoszenie jakości obsługi
- Obsługa i tzw. „trudnego Klienta”
Obsługa reklamacji i tzw. „trudnego Klienta”
Obsługa spraw i Klientów reklamacyjnych spędza Twoim pracownikom sen z powiek i jest źródłem stresu?
Profesjonalna obsługa klienta oraz obsługa trudnego klienta, szkolenia te dzięki zastosowaniu szeregu technik asertywnych oraz umiejętności opanowywania emocji i komunikacji w sytuacji konfliktowej dadzą Wam szansę przekuć nawet najtrudniejszego Klienta w swojego fana. Zadzwoń lub napisz do nas i dowiedz się więcej jak uzupełnić szkolenia ze sprzedaży dla handlowców i szkolenia z obsługi Klienta.
Pokrewne produkty
- Badanie jakości obsługi „Mystery Client”
- Podnoszenie jakości obsługi
- Audyt procesów obsługowych
- Budowa i wdrażanie standardów obsługi Klienta
Audyt procesów obsługowych
Zastanawiasz się jak w oczach Klienta wygląda Twoja Firma?
Chcesz sprawdzić w jakim stopniu Twoi pracownicy przestrzegają ustalonych procesów i procedur? Czy szkolenie z obsługi Klienta, materiały sprzedażowe są efektywne? Zaproś nas do wykonania badania analizy i dostarczenia szczegółowych danych wraz z rekomendacjami.
Pokrewne produkty
- Podnoszenie jakości obsługi
- Badanie jakości obsługi „Mystery Client”
- Budowa i wdrażanie standardów obsługi Klienta
- Obsługa i tzw. „trudnego Klienta”
Podnoszenie jakości obsługi
Obsługa Klienta jeszcze nigdy nie była tak ważna.
Z roku na rok Nasi Klienci są coraz bardziej wymagający i płacą nie tylko za produkt czy usługę, ale przede wszystkim za profesjonalne podejście do jego potrzeb. W firmach niezbędnym elementem stały się szkolenia takie jak: „Szkolenia sprzedażowe”, „szkolenia dla handlowców”, „Obsługa trudnego Klienta”. Wyprzedź Swoją konkurencję w wyścigu o Klienta, podnieś jakość w Twojej firmie (obsługa kKlienta) – pokażemy Ci jak to zrobić
Pokrewne produkty
- Badanie jakości obsługi „Mystery Client”
- Audyt procesów obsługowych
- Budowa i wdrażanie standardów obsługi Klienta
- Obsługa reklamacji i tzw. „trudnego Klienta”
CASE
Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!
Budowanie relacji z Klientami i wizerunku firmy – profesjonalna obsługa Klienta
To profesjonalnej obsłudze Klienta często zawdzięczamy to, że Klienci chętnie do nas wracają. Umiejętności oraz podejście Twoich pracowników do Klienta, zaspokojenie ich potrze, prowadzi nie tylko do konkretnego obrazu i wizerunku Twojej firmy, ale też lojalności i zaufania Klienta do Twojej marki i jej pracowników. Jakość i profesjonalizm obsługi Klienta to ten czynnik, który może wyróżnić Cię na konkurencyjnym rynku, niezależnie od branży.
Nie ma jednego wzorca, na którym można oprzeć swoje podejście do Klientów. Każdy biznes ma swoją unikalną specyfikę, dlatego też mówiąc o zasadach obsługi Klienta ważne, aby dostosować relacje z Klientami do specyfiki firmy. Kluczowe jest słuchanie zarówno Klienta, jak i swoich pracowników.
Czy 'trudny Klient’ istnieje?
Trudny Klient – przeglądając program szkolenia z zakresu obsługi klienta bardzo często znajdziecie w nim moduł odnośnie radzenia sobie z 'trudnymi Klientami’. Kim on właściwie jest i czy istnieje? W każdym zawodzie, który dotyczy pracy z ludźmi, możemy spotkać się z sytuacją, w której pojawią się emocje, stres, a komunikacja z Klientem jest trudniejsza niż zwykle. Atmosfera w takich sytuacjach wpływa zarówno na Klienta, jak i na pracownika. Dlaczego tak się dzieje? Klient może mieć ku temu powód – związany lub niezwiązany z naszą firmą – sytuacja, w której się znalazł, wywołuje u niego konkretne emocje i zachowanie. Może też mieć taki styl bycia, który zostanie przez nas mylnie zinterpretowany, albo, często z powodu wcześniejszych doświadczeń, przyjmuje taką strategię, aby osiągnąć swój styl. Zatem trudny jest klient, czy sytuacje, z którymi mamy do czynienia? Taka perspektywa pozwala nam na skupieniu się na rozwiązaniu trudnej sytuacji i nie odbieraniu, często negatywnych, komunikatów Klientów bezpośrednio. Nie oznacza to, że jest to prostsze. Nadal wymaga to odpowiedniej komunikacji, a przygotowanie pracowników do takich trudnych sytuacji ma kluczowe znaczenie. Między innymi tego uczymy podczas naszych szkoleń – efektywnej komunikacji, badania potrzeb, sztuki aktywnego słuchania, aby rozpoznawać ważne sygnały i potrzeby Klienta, umiejętności zarządzania rozmową, budowania komunikatów w oparciu o język korzyści, narzędzi sprzedaży, asertywności, techniki radzenia sobie z emocjami klienta, jak i własnymi. Trudne sytuacje to nieodłączny element pracy z Klientem – prędzej czy później się pojawią. Warto mieć przygotowane i przećwiczone rozwiązania, które można wykorzystać w trakcie rozmowy. Szkolenie to nie tylko merytoryczne przygotowanie i wyposażenie pracowników w wiedzę w zakresie obsługi Klienta – przede wszystkim to okazja na praktyczne ćwiczenia i przygotowanie do trudnych sytuacji na przykładach, które podają sami uczestnicy – to ich doświadczenie jest źródłem ćwiczeń. Trenerzy razem z Uczestnikami wypracowują rozwiązania na poziomie grupy, które potem mogą wykorzystać w swojej codziennej pracy.
Szkolenia z profesjonalnej obsługi Klienta dopasowane do uczestników
Profesjonalnie przygotowany dział obsługi Klienta to jedno, ale kto jeszcze ma kontakt z Klientem? Czy Twój zespół wie, w jaki sposób reagować w danych sytuacjach? Czy Twoja firma ma opracowane standardy odpowiedzi mailowych, rozmów telefonicznych, wizyt klienta, kontaktu przez social media – i nie chodzi o skrypty, a o elementy, które mają mieć miejsce, gdy nastąpi kontakt z Klientem, aby było to spójne u wszystkich osób, nie tylko z działu obsługi klienta czy serwisu. Wspierając firmy w zakresie profesjonalnej obsługi klienta często łączymy szkolenia zamknięte z warsztatem, podczas którego wypracowujemy zasady i standardy biznesowe, często mapujemy procesy i ścieżkę kontaktu Klienta z firmą, aby zadbać o jego komfort i jakość doświadczeń na każdym z punktów styku. Konieczne jest tu zaangażowanie także kadry menadżerskiej czy zarządzającej.
Zanim przygotujemy proces rozwojowy, warto także zbadać, jak jest teraz – zespół naszych trenerów może przyjrzeć się obsłudze Klienta w Twojej firmie wcielając się w Klienta, trener może przeprowadzić badanie Mystery Client lub audyt procesów – na tej podstawie przygotowujemy plan rozwoju, programy szkoleniowe i dostosowujemy działania dla firm. Skontaktuj się z Nami – razem osiągniemy wspólnie postawione cele!
Zastanawiasz się, jak połączyć proces szkoleniowy z bieżącą obsługą klienta? Nie martw się – rozłożymy szkolenie zamknięte w czasie, dopasujemy czas i termin szkolenia do Twojej organizacji, podzielimy Uczestników na grupy w taki sposób, aby pozostali pracownicy mogli zadbać o Twoich Klientów. Nasze szkolenie może się odbyć online – często dzielimy takie szkolenie na krótsze moduły online, co pozwala nie tylko na większą elastyczność, ale też na jeszcze większą przestrzeń do testowania wypracowywanych rozwiązań i technik w praktyce. To właśnie to, co dzieje się po szkoleniu, czyli praca między warsztatami w trakcie rozmowy z realnymi klientami, przynosi największe efekty i jest źródłem nowych doświadczeń, które Uczestnicy znów mają szansę omówić i udoskonalić na szkoleniu, pod okiem trenera. Cykliczna praca pozwala na utrwalenie nowych zachowań i trwałe wdrożenie ich do biznesu. Masz pytania odnośnie naszych usług? Porozmawiajmy 😉