Julia siada przy biurku i spogląda na kolejny raport, nie ominie jej ta przyjemność, stanowisko Dyrektora Operacyjnego zobowiązuje. Julia dobrze wie, że nic się tam nie zmieniło, coraz częściej raporty wyglądają podobnie, a to nie jest dobry znak.
Koordynacja procesów i pracy na hali produkcyjnej – jak je udoskonalić? Znowu przeczyta te same nagłówki: „opóźnienia w produkcji”, „wzrost odpadów produkcyjnych”, „zaniedbania na stanowiskach pracy”. Jest świadoma, że konieczne jest wsparcie liderów w budowaniu zaangażowania pracowników, zbudowanie kultury ciągłego doskonalenia opartej na jakości i bardzo ważna sprawa, usprawnienie komunikacji wewnętrznej i międzypokoleniowej.
Przecież są w firmie ludzie zatrudnieni, płacimy im, żeby to wszystko dobrze działało…
Kątem oka dostrzega kolejny raport i widzi oczami wyobraźni kolejne fragmenty: „rotacja pracowników”, „dynamiczny rynek, jak się do niego dostosować”, „Słupki konkurencji idą w górę, walka o udziały w rynku”, „Zwiększenie aktywnej sprzedaży, a utrzymanie standardów jakości obsługi Klienta w sprzedaży i serwisie” czy „spadek zysków z Klienta serwisowego”.
Julia wie, że to za dużo dla jednej osoby, to za dużo nawet dla wszystkich osób w firmie, w końcu te problemy się pojawiają. Czas znaleźć wsparcie w aktywnej sprzedaży samochodów, części i usług serwisowych. Techniki prezentacji w salonie i podczas jazdy próbnej czy usprawnienie komunikacji między działami podparte najnowszym know-how, tego potrzebuje.
Zastanawia się, gdzie znaleźć kompleksowe podejście i najlepszych specjalistów dla wsparcia firmy? Całe szczęście Julia dostrzegła maila „Kierunki współpracy, Circinus Training Center – Dbamy o Twój biznes!”, wykręca numer 690-908-508, słyszy sympatyczny głos po drugiej stronie i od razu uśmiecha się, bo wie, że wszystko idzie w dobrym kierunku.