„Znowu nie dał mi dokończyć, co tak naprawdę chcę mu zaproponować!” – takie słowa po raz kolejny padają z ust jednego z Doradców Klienta, którymi zarządza Piotr, nasz kolejny bohater. Piotr pracuje w branży finansowej i zarządza zespołem, który sprzedaje produkty finansowe.
Konkurencja na rynku finansowym jest silna, dlatego Piotr szczególną uwagę na to, w jaki sposób Doradcy przedstawiają Klientom ich usługi. Piotr wie, że aby efektywnie sprzedawać, należy dbać o każdy etap obsługi. Jednocześnie dostrzega, że Doradcy nie zawsze potrafią atrakcyjnie i przejrzyście przedstawić produkt, a kolejne odmowy nie wpływają pozytywnie na ich nastawienie.
Piotrowi zależy na dobrych wynikach sprzedażowych, dlatego stara się wspierać Doradców w sprzedaży i dosprzedaży produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z Klientami. Brakuje mu jednak nowych narzędzi, sposobu na motywowanie Pracowników i sprawne zarządzanie zespołem. Chciałby, aby Pracownicy wspierali się wzajemnie i wyróżniali na rynku, tak, aby Klienci wybierali właśnie ich usługi. Tylko jak tego dokonać…?