Chodź, opowiemy Ci o Krzysztofie, który jest kierownikiem działu call center.
Krzysztof nie ma łatwego zadania, branża call i contact center jest wymagającym segmentem rynku. Już na etapie rekrutacji i wdrażania pracowników pojawiają się pierwsze trudności. Zastanawia się jak efektywnie przekazać świeżo zatrudnionemu wiedzę, żeby jak najszybciej zaczął zarabiać na siebie. Wszystko potęguje częsta rotacja pracowników, przez którą problem się ciągle zapętla.
Nasz kierownik jest również odpowiedzialny za wzrost wyników sprzedaży. Kontrolowanie efektywności pracowników bez przemyślanego systemu przysparza go o ból głowy. Pan Krzysztof chce, żeby jego pracownicy sukcesywnie zwiększali swoje indywidualne wyniki sprzedażowe przynosząc większe zyski sobie, jak i całej firmie. Wyzwanie pojawia się na etapie rozwoju ich kompetencji, ma wrażenie, że wszystkie jego porady to jak grochem w ścianie. Szuka słów, które będą w stanie motywować jego pracowników, może od nowa zbudować system motywacyjny, który sprawi, że podwładni zaczną sprzedawać więcej. Krzysztof tworzy również skrypty telefoniczne, tylko większość z nich nie przynosi założonych efektów. Twierdzi, że próbował już wszystkiego, ale przecież inne firmy sprzedają przy pomocy skryptów, więc o co chodzi!
Ehh, nie jest łatwo na rynku, kiedy wszyscy Klienci są tak negatywnie nastawieni do branży CCC, gdyby tylko istniał jakiś sposób na wyróżnienie się i zmianę ich przekonań…