Akademia Menadżera to nasz autorski, w pełni kompleksowy projekt dla menadżerów dotyczący kluczowych umiejętności kierowniczych z zakresu m.in. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, zarządzania ludźmi, przywództwa, budowania efektywnych zespołów, czy motywowania. Składa się z 8 modułów szkoleniowych – co daje, aż 64 godziny dydaktyczne.
W trakcie akademii dostarczymy ci narzędzi do budowania zaangażowania pracowników, osiągania celów indywidualnych i zespołowych czy budowania kultury organizacji w oparciu o feedback i otwartą komunikację. Wyposażymy Cię w gotowe techniki prowadzenia rozmów (także tych „trudnych”), delegowania i rozliczania zadań oraz budowania swojego autorytetu jako przywódcy.
Dzięki przećwiczeniu ich w przyjaznym gronie i feedbackowi ze strony doświadczonego trenera, bez trudu wdrożysz je do codziennej praktyki zawodowej.
Jesteśmy przekonani, że osiągniesz sukces i bez naszej Akademii – wiemy jednak, że dzięki niej nastąpi to zdecydowanie szybciej, bez konieczności popełniania błędów zarządzania.