Jeśli jesteś świadomy, iż zaawansowana wiedza o Kliencie i efektywne zarządzanie nią ma kluczowe znaczenie w procesie sprzedaży i pomoże Tobie osiągnąć sukces i zwiększyć zysk, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Warsztat oparty jest o model FRIS®, który służy do zrozumienia oraz prostego i trafnego opisu kluczowych różnic w sposobach myślenia i działania.

Program szkolenia

1. FRIS – czym jest i jak wykorzystać go w pracy Handlowca

  • FRIS – Fakty-Relacje-Idee-Struktury
  • Style myślenia – kto jest kim?
  • Kim jestem i jak przetwarzam informacje – jak postrzegają to inni?
2. Efektywna komunikacja z osobami o innym stylu myślenia

  • Moje atuty i mocne strony? Jak mówić, aby inni słuchali.
  • „Długie ogony” w moim stylu myślenia – na co uważać?
  • Charakterystyka Klientów o różnych stylach myślenia pod kątem procesu zakupowego – na co zwrócić szczególną uwagę?
3. FRIS w procesie sprzedaży

  • Sposoby wykorzystania metodyki FRIS w rozmowach z Klientami.
  • FRIS na spotkaniu i w rozmowie telefonicznej.
  • Jak rozpoznać styl myślenia i działania Klienta?
4. Sprzedawaj z FRIS – przekuwamy wiedzę w praktykę

  • W jaki sposób przekuć wiedzę w praktyczne efekty?
  • Jaki styl preferuje Twój Klient? Umiejętność dostrajania się do różnych typów Klienta.
  • Jak efektywniej sprzedawać? Techniki przełożenia FRIS-a na rezultat sprzedażowy.
  • Prezentacja rozwiązań pod kątem FRIS – co jest istotne dla poszczególnych stylów myślenia?
  • Kiedy Klient jest gotowy na zakup? Domykanie transakcji sprzedażowych w oparciu o FRIS.
5. X Przykazań, czyli Dekalog Komunikacji z Klientem

  • Stworzenie dekalogu, który będzie zbiorem dobrych praktyk w rozmowie z Klientami.
  • Wypracowanie „Instrukcji komunikacji” w celu odniesienia oczekiwanych efektów sprzedażowych.

Cele szkolenia

Uczestnik:

  • Pozna narzędzie FRIS, które udoskonali jego warsztat i umiejętności sprzedażowe
  • Będzie potrafił zastosować model FRIS w kontaktach z klientami
  • Udoskonali umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnej rozmowy sprzedażowej
  • Wypracuje różnorodne pomysły na pozyskanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z aktualnymi

Korzyści

  • Zmienisz swoje myślenie o Klientach
  • Dowiedziesz się, dlaczego niektóre zadania jedni wykonują lepiej od innych
  • Zwiększysz świadomość komunikacji
  • Lepiej zrozumiesz siebie i swoich Klientów