Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

aktualnościnowości

Reklamacje – „Trudny Klient”?

By 2 stycznia 2017 No Comments

Pomimo wysokiej jakości usług jaką świadczymy i tego, że dbamy o najmniejsze szczegóły, zawsze pojawi się ta pierwsza reklamacja…

  • Jak reagować na reklamację Klienta?

  • Co oznacza reklamacja?

  • Czego oczekuje Klient?

  • Jak nie dać się emocjom?

Jeśli nurtują Was powyższe pytania, to najlepszym rozwiązaniem są szkolenia prowadzone przez Circinus Training Center. Chętnie podzielimy się z Wami naszym doświadczeniem w obsłudze klienta. Przez lata wypracowaliśmy metody i techniki, które pomagają w sytuacjach kryzysowych. Zawsze możemy zrobić coś lepiej, wystarczy tylko spojrzeć na sytuację z innej strony.

Czasami popadamy w schematy i nie zauważamy najbardziej podstawowych błędów, które popełniamy. Nawet jeśli, ktoś zwróci nam uwagę na nasze postępowanie, to i tak wiemy lepiej –

Przecież mam doświadczenie, obsługuje klientów od lat

Dlatego też stawiamy na warsztatowy model pracy i pozwalamy doświadczyć Uczestnikom sytuacji z którymi spotykają się na co dzień, aby mogli zobaczyć swoje reakcje i spojrzeć na nie z innej strony. Taki sposób pozwala na autoanalizę i przepracowanie z samym sobą modeli i schematów zachowań.

„Trudny Klient” – jest pojęciem, które istnieje w naszych głowach. Nasze doświadczenia i wyobraźnia podpowiadają nam – będzie problem, broń się lub atakuj… A może wystarczy pomóc Klientowi?

Trener Biznesu Adam Pluciński