Co ma wspólnego Sprzedaż i Obsługa Klienta?

Grają do jednej bramki: mają na celu przyciągnięcie nowych Klientów i utrzymanie obecnych, a w konsekwencji wygenerowanie dla firmy zysku.

Dział sprzedaży to serce firmy. A wiedza co sprzedać, jak, kiedy i komu to fundament sukcesu jego działania.

  • Dysponujemy zaawansowanymi narzędziami wspierającymi wydajność sprzedawców, dzięki którym zwiększą swoją efektywność i osiągną trwałe rezultaty.
  • Aby zmienić jednorazową sprzedaż w długotrwałą i satysfakcjonującą relację z Klientem potrzebujesz wykwalifikowanych pracowników Biura Obsługi Klienta, którzy zadbają o zadowolenie Twoich Partnerów Biznesowych.
  • Uczyń z Profesjonalnej Obsługi Klienta swoją wizytówkę i zyskaj dzięki niej przewagę nad konkurencją.

U dołu strony znajdziesz CASE dotyczący jednego z naszych Klientów.

Wizyty terenowe

Zapewnij swoim handlowcom najskuteczniejszą metodę podnoszenia kompetencji: postaw na indywidualne wizyty terenowe z naszymi Ekspertami.

Zapewnij swoim handlowcom najskuteczniejszą metodę podnoszenia kompetencji: postaw na indywidualne wizyty terenowe z naszymi Ekspertami. Dzięki obserwacjom poczynionym podczas spotkań z realnymi Klientami, eksperci są w stanie wskazać mocne obszary poszczególnych handlowców oraz obszary do poprawy i kierunki rozwoju. Dodatkowo wspierają swoich podopiecznych praktycznymi wskazówkami i poradami. Każda wizyta kończy się pogłębionym raportem wraz z rekomendacjami.

Pokrewne produkty

  • Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych
  • Treningi sprzedażowe
  • Negocjacje biznesowe
  • Obsługa reklamacji i tzw. „trudnego Klienta”

Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych

Chciałbyś zapełnić kalendarz spotkaniami z potencjalnymi Klientami?

Chciałbyś zapełnić kalendarz spotkaniami z potencjalnymi Klientami? Tzw. „cold call” to dla Twojego zespołu tylko przykry obowiązek? Skontaktuj się z nami, a my pokażemy Ci jak przekuć zwykły kontakt w obiecujące spotkanie handlowe.

Pokrewne produkty

  • Wizyty terenowe
  • Treningi sprzedażowe
  • Badanie stylów działania i myślenia FRIS®
  • Negocjacje biznesowe

Treningi sprzedażowe

Sprzedaż to kluczowa umiejętność przyszłości.

Sprzedaż to kluczowa umiejętność przyszłości. Dziś nie wystarczy już „wrodzony talent” by wyprzedzić konkurencję. Zainwestuj w intensywny trening sprzedażowy i rozwiń swoje kompetencje.

Pokrewne produkty

  • Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych
  • Badanie stylów działania i myślenia FRIS®
  • On the Job
  • Wizyty terenowe

Negocjacje biznesowe

Negocjowanie to sztuka i ponadczasowa umiejętność.

Negocjowanie to sztuka i ponadczasowa umiejętność. Jeśli chcesz podnieść umiejętności w tym zakresie, swoje lub swojego zespołu, skontaktuj się z nami, a my pokażemy Ci jak przygotować strategię i przeprowadzić skuteczne negocjacje. W zależności od poziomu zaawansowania grupy zaproponujemy najlepszą wersję programu nauczania.

Pokrewne produkty

  • Treningi sprzedażowe
  • Badanie stylów działania i myślenia FRIS®
  • On the Job Training
  • Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych

Budowa systemów premiowych

Chciałbyś zbudować system premiowy, który realnie wpływałby na motywację i efektywność Twoich Pracowników?

Chciałbyś zbudować system premiowy, który realnie wpływałby na motywację i efektywność Twoich Pracowników? Chcesz skoncentrować ich na osiąganiu celów i wymiernych zysków? Mamy wiedzę i doświadczenie niezbędne w budowaniu takich systemów wynagrodzeń. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Pokrewne produkty

  • Motywowanie i wyznaczanie celów
  • Systemy ocen pracowniczych
  • Treningi sprzedażowe
  • Systemy motywacyjne

Budowanie strategii sprzedaży

Planujesz sformułować skuteczną strategię wzrostu sprzedaży?

Planujesz sformułować skuteczną strategię wzrostu sprzedaży? Nie wiesz od czego zacząć lub chciałbyś poznać najlepsze praktyki liderów rynku? Wesprzemy Cię fachową wiedzą i pomożemy zbudować strategię prowadzącą na szczyt!

Pokrewne produkty

  • Mapowanie i optymalizacja procesów
  • Budowa systemów premiowych
  • Budowanie zespołów
  • Treningi sprzedażowe

Budowa i wdrażanie standardów obsługi Klienta

Z precyzją chirurga i dokładnością kartografa stworzymy unikalny i profesjonalny standard obsługi Twojego Klienta.

Z precyzją chirurga i dokładnością kartografa stworzymy unikalny i profesjonalny standard obsługi Twojego Klienta. Budowa i wdrożenie standardów obsługi Klienta pozwala nie tylko stworzyć mapę działania, która zaoszczędzi czas i pozwoli wyeliminować powtarzające się błędy, ale również usystematyzuje działania pracowników i sprawi, że obsługa będzie prosta jak nigdy dotąd.

Pokrewne produkty

  • Audyt procesów obsługowych
  • Badanie jakości obsługi „Mystery Client”
  • Podnoszenie jakości obsługi
  • Obsługa i tzw. „trudnego Klienta”

Obsługa reklamacji i tzw. „trudnego Klienta”

Obsługa spraw i Klientów reklamacyjnych spędza Twoim pracownikom sen z powiek i jest źródłem stresu?

Obsługa spraw i Klientów reklamacyjnych spędza Twoim pracownikom sen z powiek i jest źródłem stresu? Dzięki zastosowaniu szeregu technik asertywnych oraz umiejętności opanowywania emocji i komunikacji w sytuacji konfliktowej macie szansę przekuć nawet najtrudniejszego Klienta w swojego fana. Zadzwoń lub napisz do nas i dowiedz się więcej.

Pokrewne produkty

  • Badanie jakości obsługi „Mystery Client”
  • Podnoszenie jakości obsługi
  • Audyt procesów obsługowych
  • Budowa i wdrażanie standardów obsługi Klienta

Audyt procesów obsługowych

Zastanawiasz się jak w oczach Klienta wygląda Twoja Firma?

Zastanawiasz się jak w oczach Klienta wygląda Twoja Firma? Chcesz sprawdzić w jakim stopniu Twoi pracownicy przestrzegają ustalonych procesów i procedur? Zaproś nas do wykonania badania analizy i dostarczenia szczegółowych danych wraz z rekomendacjami.

Pokrewne produkty

  • Podnoszenie jakości obsługi
  • Badanie jakości obsługi „Mystery Client”
  • Budowa i wdrażanie standardów obsługi Klienta
  • Obsługa i tzw. „trudnego Klienta”

Podnoszenie jakości obsługi

Obsługa Klienta jeszcze nigdy nie była tak ważna.

Obsługa Klienta jeszcze nigdy nie była tak ważna. Z roku na rok Nasi Klienci są coraz bardziej wymagający i płacą nie tylko za produkt czy usługę, ale przede wszystkim za profesjonalne podejście do jego potrzeb. Wyprzedź Swoją konkurencję w wyścigu o Klienta, podnieś jakość obsługi Klienta w Twojej firmie – pokażemy Ci jak to zrobić

Pokrewne produkty

  • Badanie jakości obsługi „Mystery Client”
  • Audyt procesów obsługowych
  • Budowa i wdrażanie standardów obsługi Klienta
  • Obsługa reklamacji i tzw. „trudnego Klienta”

CASE

CASE 1 - zobacz

już wkrótce