Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

aktualnościnowości

Bitwa o miano najlepszego Telemarketera w kraju

By 24 lutego 2017 No Comments

Już wkrótce 9 edycja konkursu „Telemarketer roku” jednego z największych wydarzeń branży Call i Contact Center w Polsce.

Oprócz rosnącej ilości zgłoszeń Uczestników konkursu, rośnie także zainteresowanie pracami w gronie Jury. W tym roku z pośród  rekordowej liczby 50 zgłoszeń zaproszono 18 przedstawicieli branży do grona Jury.  Pracami Jury pokieruje Przewodniczący: Adam Pluciński – ekspert branży i właściciel firmy szkoleniowo- doradczej Circinus Training Center, który  doświadczenie zdobywał  w sześciu poprzednich edycjach konkursu, oceniając umiejętności telemarketerów.

Sam Przewodniczący tak wypowiada się o tegorocznym konkursie:

„W tym roku mam przyjemność przewodniczyć Jury, w jednym z najważniejszych wydarzeń dla branży, ponieważ w ramach konkursu Telemarketer Roku realizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, wybieramy najlepszych Telemarketerów w Polsce. Każdego roku stawiamy coraz „wyższą poprzeczkę” dla Uczestników, po to by promować ten zawód, który cały czas się rozwija. Cieszę się, że każdego roku przybywa coraz więcej profesjonalistów, czyli telemarketerów którzy na co dzień pomagają swoim Klientom.”

Skąd takie zainteresowanie pracą w Jury? Wiąże się to przecież z niełatwym zadaniem odsłuchu i oceny często kilkudziesięciu rozmów. Przed przystąpieniem  do analizy rozmów Jury podczas spotkań kalibruje sposób oceny kandydatów   i to właśnie te, często burzliwe i  bardzo interaktywne spotkania stanowią jedno z najcenniejszych doświadczeń zawodowych członków Jury. W ich trakcie eksperci różnych firm, dzielą się wiedzą i wymieniają opiniami na temat standardów prowadzenia rozmów w różnych kategoriach: sprzedaż inbound i outbound, helpdesk, obsługa Klienta, windykacja czy inne projekty. Dokonują także sposobu wartościowania poszczególnych elementów oceny określonej w regulaminie.

Ustalając kryteria oceny tworzą jednocześnie swego rodzaju wzorzec profesjonalnej rozmowy telefonicznej (wychodzącej lub przychodzącej) w każdej z kategorii.

Wszystkie rozmowy biorące udział w konkursie ocenianesą przez dwóch odsłuchujących co zapewnia kalibrację i obiektywizm oceny. W każdej z kategorii do etapu finałowego konkursu przechodzi maksymalnie 5 kandydatów, którzy  następnie są zaproszeni do wykonania indywidualnych zadań takich jak: symulacja rozmowy telefonicznej i indywidualna rozmowa z Jury.

Ciągle rozwijający się rynek Call i Contact Center  oraz nowe technologie postawiły przed członkami Jury nowe wyzwanie: ocenę wideorozmów.

Coraz więcej firm na rynku wykorzystuje wideorozmowy jako kanał kontaktu z Klientem, dlatego też w Ogólnopolskim Konkursie Telemarketer Roku 2017 nie mogło jej zabraknąć.

Jak  zostać członkiem Jury konkursu w przyszłym roku? Przede wszystkim  należy mieć bogate doświadczenie  w  ocenie pracowników Call i Contact Center, i śledzić ogłoszenia Polskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego SMB– inicjatora konkursu.   Nie przegap swojej szansy w przyszłym roku!

Zgłoszenia do konkursu Telemarketer Roku 2017 od 27 lutego do 16 marca 2017 roku.

Autor artykułu: 

Edyta Plucińska Trener Biznesu Circinus Training Center